13-08-2004, 01:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2004, 01:50 AM ja muutjaks oli hulgus.)
see tuledelüliti teema on valus teema, nagu teada oli originaal katki (1 pisike plastkõrvake!) ja sai kiiruga asendatud tavalüliti. Kui leiad samasuguse 3 postitsiooniga lüliti (NB! otsevool, st. min 10A), saad ka gabariidid eraldi põlema. Üldiselt TÜV ei tohiks sest numbrit teha, sest automaatselt lülituvad päevatuled on paljudel.
Lammutusest otsimine on suht tulutu tegevus, sest tegu haruldusega ja krdi jaapanlased on kõigile Honda mudelitele erinevad lüliti plokid aretanud. pealtnäha sarnane aga... ;(
Sauel Tule tn parklas seisis üks must, analoog. kes lähemal, minge uurige asja staatust.
summuti koha pealt oskan öelda vaid, et üks ebakindel käsi keevitas paar suuremat rebendit torudes ja rohkem ei ole puutunud. Kui suurest potist kolinat kostab siis aitab natuke ja ajutiselt (loe: igaveselt) haamerkeevitus. 1 \"keevitus\" õiges kohas ja tulemus on uskumatu.
kapott kinnitub muideks vaid mõne poldiga ja värvi jäi ju alles ?
Lammutusest otsimine on suht tulutu tegevus, sest tegu haruldusega ja krdi jaapanlased on kõigile Honda mudelitele erinevad lüliti plokid aretanud. pealtnäha sarnane aga... ;(
Sauel Tule tn parklas seisis üks must, analoog. kes lähemal, minge uurige asja staatust.
summuti koha pealt oskan öelda vaid, et üks ebakindel käsi keevitas paar suuremat rebendit torudes ja rohkem ei ole puutunud. Kui suurest potist kolinat kostab siis aitab natuke ja ajutiselt (loe: igaveselt) haamerkeevitus. 1 \"keevitus\" õiges kohas ja tulemus on uskumatu.
kapott kinnitub muideks vaid mõne poldiga ja värvi jäi ju alles ?