21-11-2022, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2022, 21:46 PM ja muutjaks oli Russ.)
Amazoniga töö vaikselt käib, mõlemalt poolt tiivaalused plekid ja muu sellega seonduv küljes. Esialgne plaan ehitada volvo enda B20st mingi käredam versioon sai ära unustatud, asendame selle SBC 283'ga, st. 4.6 liitrine, käigukast tuleb adapterflantsiga BMW oma. Volvo kapotialune on küllaltki väike ja siit sealt vaja ruumi juurde teha, natuke tulemüüri modifitseerida ja mootorit tahapoole viia. Siiski esimene mootoriproov sai ära tehtud.
![[Pilt: 52492036801_b6b9ed810b_z.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52492036801_b6b9ed810b_z.jpg)
Kui adapterflants kunagi kohale jõuab, saan teha mootorikäpad ja kastitala ja siis edasi juba õige kardaanitunneli ja põhjaplekid. BMW käigukasti kasutan sellepärast, et neid on siitmaalt võtta ja tegemist võrldemisi väikse kastiga. Chevy enda käigukasti sidurikoda on meeletult suur ja pedaalidele jääks jube vähe ruumi.
![[Pilt: 52492036801_b6b9ed810b_z.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52492036801_b6b9ed810b_z.jpg)
Kui adapterflants kunagi kohale jõuab, saan teha mootorikäpad ja kastitala ja siis edasi juba õige kardaanitunneli ja põhjaplekid. BMW käigukasti kasutan sellepärast, et neid on siitmaalt võtta ja tegemist võrldemisi väikse kastiga. Chevy enda käigukasti sidurikoda on meeletult suur ja pedaalidele jääks jube vähe ruumi.