27-11-2022, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2022, 13:16 PM ja muutjaks oli Daff.)
Need juhiabid on head ja hoiavad autot talvel väga hästi teel aga omal peab ka mõistust olema. Isegi suvekatega neliveolisega sõidad päris nitševoo aga jällegi tuleb mainida eelmise lause kahte sõna.
Minu arust kõige tähtsam mida sellises olukorras tuleb meeles pidada on fakt, et koos juhiabidega kiirendad ja sõidad normaalselt aga kui on vaja pidama jääda siis millegipärast need targad lisad ei suuda alati tagada kiirendusele võrdväärset aeglustust.
Piloodi kasutamine sellistes jäistes ja lumistes oludes on minu arvates äärmiselt suitsiidlik tegevus. Koos piloodi ja juhiabidega sõidad jah "nagu suvel" ja tead, et kui tekkib kahtlane olukord siis lülitab piloodi välja.Aga, kui auto lülitab piloodi välja siis on tema jaoks juba midagi valesti. Ja kui nüüd see error jõuab ka juhi teadvusse siis võib olla, ja tavaliselt ongi juba hilja ning "pikeest" enam autot välja ei too. Ja ongi uhkest maasturist saanud mobiilne metsalangetusüksus.
Minu arust kõige tähtsam mida sellises olukorras tuleb meeles pidada on fakt, et koos juhiabidega kiirendad ja sõidad normaalselt aga kui on vaja pidama jääda siis millegipärast need targad lisad ei suuda alati tagada kiirendusele võrdväärset aeglustust.
Piloodi kasutamine sellistes jäistes ja lumistes oludes on minu arvates äärmiselt suitsiidlik tegevus. Koos piloodi ja juhiabidega sõidad jah "nagu suvel" ja tead, et kui tekkib kahtlane olukord siis lülitab piloodi välja.Aga, kui auto lülitab piloodi välja siis on tema jaoks juba midagi valesti. Ja kui nüüd see error jõuab ka juhi teadvusse siis võib olla, ja tavaliselt ongi juba hilja ning "pikeest" enam autot välja ei too. Ja ongi uhkest maasturist saanud mobiilne metsalangetusüksus.
Aquila captas non muscas.