28-11-2022, 22:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2022, 22:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ma ei muretseks: loomkatse sai kogemata tehtud KE-Jetiga, mis suri manomeetri järgi maha, kui kütuse rõhk ületas 20 bar. Kütusepump suutis 27 lüüa Tagasivool oli ummistunud... Normaalne töörõhk on 5,7/ max 6,3 ja seda kõike on maintud voolikud talunud seitse aastat ilma mingite märkusteta.
Kui mõistliku vägivallaga maha ei tule, siis jah, toru lühemaks. Sellest ka mu kommentaar, et kui juba lõigata, siis tasub asendada ka kahjustatud torulõik. Põhja all kipuvad need niikuinii roostetama.
Kui mõistliku vägivallaga maha ei tule, siis jah, toru lühemaks. Sellest ka mu kommentaar, et kui juba lõigata, siis tasub asendada ka kahjustatud torulõik. Põhja all kipuvad need niikuinii roostetama.