28-11-2022, 23:17 PM
Hästi lühidalt: ühe laadija taha pistmiseks pead akud otse kokku ühendama. Kas otse klemmidest või siis kaudselt, läbi laadimiskaabli. Mis omakorda tähendab, et kehvem aku hakkab paremat "sööma" sel ajal, kui laadija taga ei ole. Ühendatud anumate seadus kehtib ka vooluallikate puhul, kui erimeetmeid tarvitusele ei võeta.
Kui laadija jääb kogu ajaks järele, siis ei tohiks olla suurt häda. Kindlasti on summaarne isetühjenemine väiksem, kui laadijast lubatav maksimaalne 10 A laadimisvool.
Lõbusam on see, et pead eraldama auto pardaaku lisaakust, et need omavahel käivitusel midagi huvitavat ei korraldaks.
Kui laadija jääb kogu ajaks järele, siis ei tohiks olla suurt häda. Kindlasti on summaarne isetühjenemine väiksem, kui laadijast lubatav maksimaalne 10 A laadimisvool.
Lõbusam on see, et pead eraldama auto pardaaku lisaakust, et need omavahel käivitusel midagi huvitavat ei korraldaks.