29-11-2022, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2022, 13:02 PM ja muutjaks oli Kristjan.)
Võib-olla peab Crafteri vedamise plaanist tõesti loobuma, mul pole kogemust nii suurte koormatega seni. Aga Crafteri sabas Amarok remonti viia ei tohiks vist küll keelatud olla.
Ma olingi just üllatunud sellest, et platvormi laadimiskõrgus Respo autoveotreilerist üldse kõrgem ei ole. Kui see Crafteri vedamise plaan maha kriipsutada, on portehaagis igast asendist mugavam ja universaalsem?
EDIT: näe, lähebki jah Amarok Crafteri taga ka 100 kg lõhki. Kriipsutame plaanidest need jõhkrate ülekoormuste vedamised maha ja jääb küsimus, kumba universaalse haagisena eelistada. Mulle näib porte igatpidi mõistlikum.
Ma olingi just üllatunud sellest, et platvormi laadimiskõrgus Respo autoveotreilerist üldse kõrgem ei ole. Kui see Crafteri vedamise plaan maha kriipsutada, on portehaagis igast asendist mugavam ja universaalsem?
EDIT: näe, lähebki jah Amarok Crafteri taga ka 100 kg lõhki. Kriipsutame plaanidest need jõhkrate ülekoormuste vedamised maha ja jääb küsimus, kumba universaalse haagisena eelistada. Mulle näib porte igatpidi mõistlikum.