01-12-2022, 14:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2022, 14:03 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Tsitaat:Suuremad Crafterid ja Sprinterid, mil passis täismass 3500kg on tehtud tegelikult korraliku varuga.
3500 on enamasti allepoole toodud erinevatel objektiivsetel põhjustel. MAksud, juhtimsiõigused, kerttaseadmed jne. Ses suhtes ei ole suurte aga nuditud kaaluga kaubikute koormamine liiklusohutuslikult tõesti mingi probleem. Kasvõi USA kastikad: Euroopas on kõik kaalud naljanumber! Ma pole teadlikult muud bussi üle koormanud kui kunagi Ram Vani ja sel oli küll ka u.5-tonnisest kogukaalust pohh! Kiirendas ja pidurdas ikka samaamoodi ja bensu kulutas 16 sajale.
Aga haagistega, mis on niigi tihti piiripeal tugevuse/hinna/kaalu suhtes, ei kannata pulli teha. Isegi kui vedur kannataks a'la needsamad haagisetarkvaraga moodsad "kollid", siis plekk-kosu ise sabas veeremas ei pruugi välja vedada. Aga on ka haagistega sama keiss, et suured ja kallid, mina tunnen paremini jälle paadihaagiseid, siis need 3500kg on samamoodi räigelt alakoormatud numbritega! Kitsaskoht on 50milli kuulpea, paned "silmuse" ja 5-6 tonni paat T5-traktori haagisena 50-60 km/h poleks küsimus. Täna juba legaaalsed elektripidurid ja jutud, lihtsalt Viini 1968 piirab ajuvabalt kõike! Mida USA ei piira, sest nemad seda lollust ei ratifitseerinud. Euroopas hakkasid esimestena lollustele vastu ja said oma tahtmise hollandlased ja sealt Van Claes on vast kuulsaim. Ma tean, et eestlased on mõelnud aga minu teada pole keegi veel paadivedajatest ostnud, kuigi vist täna pole enam ka meie seadusandlus takistuseks. Aga HISWAl ja Boot'il oleme "näpp-suus ilastanud" nende kõrval küll