09-12-2022, 19:46 PM
Vedrutõstepuksiga on muidugi see teema et kuidas vedru ise kandma jääb. Vanematel Alhambratel ja Sharanidel(2000 aastate kanti) oli mäletamistmööda tagavedru esimene kandev keerd üsna väike ja mida suurema koormaga auto sõitis seda rohkem suruti õõtsa ja kere vahele kandma järgmist keerdu - ehk et esimene ja teine vedru keerd lähevad üksteise ümber. Kui sul sama ehitusega, siis mis arvab vedru sellest kui ta kandepind on väiksem?
Aga tõstest - oma Sierrat tõstsin kunagi kah - teise margi vedrudega ja esiamortide tõstmisega. Lõpptulemus tuli 17cm tõstet. Amortidele jäi liikumisruumi piisavalt. Sillajooksu sain paika ja juhitavus halvemaks ei muutunud. Kinni ka enam ei jäänud ja sain 195/65/15 ratta alla panna.
Ja kes kardab pidurivoolikute ja abs juhtmete ulatumise pärast - need on tehtud piisava varuga, et amordi täies pikkuses rattaid välja keerates neile veel pinget peale ei tule. Kui amordi käiku pikendad on teine teema...
Aga tõstest - oma Sierrat tõstsin kunagi kah - teise margi vedrudega ja esiamortide tõstmisega. Lõpptulemus tuli 17cm tõstet. Amortidele jäi liikumisruumi piisavalt. Sillajooksu sain paika ja juhitavus halvemaks ei muutunud. Kinni ka enam ei jäänud ja sain 195/65/15 ratta alla panna.
Ja kes kardab pidurivoolikute ja abs juhtmete ulatumise pärast - need on tehtud piisava varuga, et amordi täies pikkuses rattaid välja keerates neile veel pinget peale ei tule. Kui amordi käiku pikendad on teine teema...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.