16-12-2022, 18:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2022, 18:26 PM ja muutjaks oli muska71.)
Atv omal ju ees rattad all ja rattad pöörlevad ümber telje...
Miks see rihm libisemiskindel peab olema?Mu puhuril tavaline auto geneka rihm peal ja toimib ilma katteta...
Mina kasutav teo tiftiks tavalist kõige pehmemat m8 keerme latti.Kui teo võll on nt 35mm siis lõikan tifti pikkuseks ca 40mm,panen tifti pessa ja voolikuklambriga kinnitan võllile.Läheb tift puru siis keeran kruvikaga klambri lahti,otsin tifti kanali üles ja vana välja ja uus sisse ja klamber kinni ja ralli jätkub...Tifte võib ka varuks teha ja nt teibiga puhuri külge kinnitada siis hea kiire vahetada...Eile sain viimati tiftist jagu,kuigi ei tea mis selle lõhkus ja meetrine tuisk oli.
Miks see rihm libisemiskindel peab olema?Mu puhuril tavaline auto geneka rihm peal ja toimib ilma katteta...
Mina kasutav teo tiftiks tavalist kõige pehmemat m8 keerme latti.Kui teo võll on nt 35mm siis lõikan tifti pikkuseks ca 40mm,panen tifti pessa ja voolikuklambriga kinnitan võllile.Läheb tift puru siis keeran kruvikaga klambri lahti,otsin tifti kanali üles ja vana välja ja uus sisse ja klamber kinni ja ralli jätkub...Tifte võib ka varuks teha ja nt teibiga puhuri külge kinnitada siis hea kiire vahetada...Eile sain viimati tiftist jagu,kuigi ei tea mis selle lõhkus ja meetrine tuisk oli.