21-12-2022, 17:49 PM
Radiaatori kallal tuli hulga vaeva näha, sest oli teine väga viletsas seisus. Katlakivi täis ja lekkis ka. Sain selle radika koos autoga kaasa, seisukorda arvestades sai kaua aega tegeldud parema otsimisega. Muidugi selle aastakäigu radika otsimine osutus võimatuks missiooniks ja tuli ette võtta originaali restaureerimine. Vaja veel värvida.
Kuna Ukrainas on olemas küllalt hästi säilinud see eelseeria Volga, siis selgus mitu üllatust veel. Tuleb välja, et sellel eelseeria Volgal oli ka tiiviku koda, või võõrsõnaga difuusor.
Nüüd tuleb ka see piltide järgi teha. On küll teine selline imelik kandiline.
Mootor ei tahtnud kuidagi aiste vahele sobida ja ei saanud aru, milles küsimus. Justkui tegu originaal mootoriga aga kinnitused ei klapi. Lõpuks selgus kurb tõsiasi, eelseeria Volgal oli teistsugune esisilla tala. Mootori kinnitus padjad toetuvad talast ettepoole toetuvatele kronsteinidele. Esimesel pildil siis kus need mootori kinnituskohad asetsevad I seeria Volgal ja teisel siis näha, kus nad peavad eelseeria Volgal olema.
Aga eks üllatusi tuleb veel
Kuna Ukrainas on olemas küllalt hästi säilinud see eelseeria Volga, siis selgus mitu üllatust veel. Tuleb välja, et sellel eelseeria Volgal oli ka tiiviku koda, või võõrsõnaga difuusor.
Nüüd tuleb ka see piltide järgi teha. On küll teine selline imelik kandiline.
Mootor ei tahtnud kuidagi aiste vahele sobida ja ei saanud aru, milles küsimus. Justkui tegu originaal mootoriga aga kinnitused ei klapi. Lõpuks selgus kurb tõsiasi, eelseeria Volgal oli teistsugune esisilla tala. Mootori kinnitus padjad toetuvad talast ettepoole toetuvatele kronsteinidele. Esimesel pildil siis kus need mootori kinnituskohad asetsevad I seeria Volgal ja teisel siis näha, kus nad peavad eelseeria Volgal olema.
Aga eks üllatusi tuleb veel