23-12-2022, 17:03 PM
(22-12-2022, 21:18 PM)arvok Kirjutas:Sa võid ju pilte teha aga selgita siis ära ka laeva ja maja erinevus??? Ma panin pildi, kus TÄPSELT NII asi ka käib ja suisa ingliskeelne käsk on juures + see on masinaruumi s käitumisprotseduur. Kas kaivoolu ots on füüsiliselt kapis või mitte, pole oluline - LAHTIÜHENDUS laeva peakilbis tuleb teha! Ma muidugi ei tea, äkki on kõik miljond laevad ajaloos valesti käitunud... Pilt esimesest sõidust Vahemerel ,kui mind sõna otseselt visati külma vette(21-12-2022, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas: Probleem on kus? Elektrikatkestuse korral püüad oma maja elus hoida aga see on ju elementaarne, et sel juhul lülitad maja üldisest elektrivõrgust täiesti välja! Teed katkestuse maja peakaitsmete ja voolumõõtja vahele. Kel on toas, kel on õues kapis.Nüüd sa professor paned küll mööda. Ärge teised nii järele tehke.
Kui homme mahti saan, siis teen enda generaatori kilbi paigaldusest fotod ja selgitavad viited ka juurde.

Aga masinaruumi pilt: vasemalt paremale rohe/punja + "rubilnik".
1.kaldavool, mis eelmisel pildil on näha et on sees ja ilma voltmeetrita lambid põlevad. "Rubilnik" väljas.
2.parem parda abimasin. "Rubilnik" väljas.
3. keskmine vaikne ehk seisuaja abimasin. "Rubilnik" väljas.
4.vasaku parda abimasin, töötab, "rubilnik" sees.
Seega tõstan käe: jah, olen maja genekaga toitnud, ainult et ujuvas versioonis aga seda päris omajagu

