02-01-2023, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2023, 09:39 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas: ... 6,5 HJ võiks motoriseeritud aiakärule piisav olla?
Defineeri "piisav". Flindist oststud hiinakas igatahes lööb käru vedades I käigul igast asendist ratta ringi ka siis, kui oma tsentneriga käigukastile lisaraskuseks ronida. II käigul on võimalik ära tappa.
(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kas kodanikud on vajalikud tuuningjupid ise valmistanud või piiri tagant tellinud?
Minule tegi sobituse naaberküla sepp, kes arvas neid ka teistele huvlistele valmistada võivat. Kolm (või äkki juba neli?) aastat tagasi küsis 450 € ja selle eest sai sinnaviidud tükkidest koostatud ja töövalmis pisilase tagasi.
(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kas mootori kinnitamine ainult nelja poldiga väntvõlli otsa poolsest küljest on piisav või peaks mootori alumistele kinnitustele ka ühendused tegema?
... neljataktiline ka raskem kui originaal.
Flindi müüdu oli samas kaalus. Mõnetunnine niitmine pole veel lahti loksutanud mainitud nelja kinnituspolti. Töö juures on kasutusel ka üle kümne aasta tagasi õigele Honda mootorile ümber tehtud isend just niitmiseks ja see on kenasti kinni püsinud nelja poldi otsas ilma mingi lisatoeta. Honda käib veidid kultuursemalt ja vibreerib vähem. Kütusekulus vahet ei näe - kõik võtab ära.
Seda tuleb arvestada, et neljataktiline mootor on sedapalju suurema karteriga, et käru haakepolt tuleb sisse panna alt üles.