05-01-2023, 19:15 PM
Ma vaatasin ka selle multika läbi. Tublit tööd teeb mees aga pole millest teha või siis need kellele ta teeb on pisut lohakad.
Aga soe oli vaadata, et tehasest tulnud masinal on enam-vähem samasugused vinklist tehtud mootori ja kompressori kinnitused nagu ma kunagi kolhoosis tegin kombaini mootorile kui selle ZIL-i peale istutasin, ei tea kas nad spikerdasid maha ja peaks ehk patenditasu küsima.
No ja teine suur häda on slaavi mentaliteediruumis see, et midagi uut ei suudeta valmis teha. Reanimeerivad laipu. See russi mootor tehti valmis üle 50 aasta tagasi ja oli algselt 50 hobust. OK, täiendati teda 80 tarvis ja pigistati 75 hobust välja aga nüüd tahetakse sealt algsega võrreldes pea kolm korda rohkem välja võluda. Kui ikka vundament on nõrk siis ei saa sealt midagi head tulla. Konstruktsioon lihtsalt ei pea vastu. Ja ega lõpuni üleskruvitud sportmootorile ei olegi garanteeritud läbisõitu või mototunde. Risk omal vastutusel. Sõidab kuniks kõige nõrgem detail otsustab ansamblist lahkuda.
Kui kogu maailma mootoriehitus läheb seda teed, et mootori pöörded surutakse alla siis MMZ ujub vastuvoolu ja kruvib pöörete tõstmisega jõudu juurde.
Selge, traktoriga ei saa lökutada 900 pöördega, haakeseadmed vajavad pöördeid aga buss. Siin peaks ikka olema kaasaegne lahendus. Pöörded alla ja käike rohkem.
Veavad ju kaasaegsed veoauto diislid 900-1300 pöörde vahel väga edukalt.
No ja see lärm mis seal bussis on kui sturman lööb mootorile 2400 pööret selga. Ma ei kujuta ette seda pilti.
Aitab siunamisest, Pavlovo mehed juba luksuvad.
Aga soe oli vaadata, et tehasest tulnud masinal on enam-vähem samasugused vinklist tehtud mootori ja kompressori kinnitused nagu ma kunagi kolhoosis tegin kombaini mootorile kui selle ZIL-i peale istutasin, ei tea kas nad spikerdasid maha ja peaks ehk patenditasu küsima.
No ja teine suur häda on slaavi mentaliteediruumis see, et midagi uut ei suudeta valmis teha. Reanimeerivad laipu. See russi mootor tehti valmis üle 50 aasta tagasi ja oli algselt 50 hobust. OK, täiendati teda 80 tarvis ja pigistati 75 hobust välja aga nüüd tahetakse sealt algsega võrreldes pea kolm korda rohkem välja võluda. Kui ikka vundament on nõrk siis ei saa sealt midagi head tulla. Konstruktsioon lihtsalt ei pea vastu. Ja ega lõpuni üleskruvitud sportmootorile ei olegi garanteeritud läbisõitu või mototunde. Risk omal vastutusel. Sõidab kuniks kõige nõrgem detail otsustab ansamblist lahkuda.
Kui kogu maailma mootoriehitus läheb seda teed, et mootori pöörded surutakse alla siis MMZ ujub vastuvoolu ja kruvib pöörete tõstmisega jõudu juurde.
Selge, traktoriga ei saa lökutada 900 pöördega, haakeseadmed vajavad pöördeid aga buss. Siin peaks ikka olema kaasaegne lahendus. Pöörded alla ja käike rohkem.
Veavad ju kaasaegsed veoauto diislid 900-1300 pöörde vahel väga edukalt.
No ja see lärm mis seal bussis on kui sturman lööb mootorile 2400 pööret selga. Ma ei kujuta ette seda pilti.
Aitab siunamisest, Pavlovo mehed juba luksuvad.
Aquila captas non muscas.