16-01-2023, 00:42 AM
(15-01-2023, 22:34 PM)2715 Kirjutas:(15-01-2023, 21:10 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Küsimus niinimetatud Honda kloonide omanikele. Endal siis nüüd GX200 kloon garaazis ja tekkis küsimus kas see on normaalne et ka soojana tahab käivitamine õhuklappi? Enda seni kasutatud Loncini 1P60F ja Honda GX270 lähevad soojalt õhuklapita...Elementaarkarburaatoriga ilma ei tohikski käivituda. Süüde välja lülitada ja pöörded langevad siis regulaator teeb seguklapi lõpuni lahti aga enne seiskumist kaob ju vaakum.
Väljamaa foorumites osad tegelased räägivad ka Honda mootoritest mis kuumalt õhuklapita ei käivitu...
ilma vaakumita aga bensiini ei imeta ja seiskub silindris vaid õhk.
Täiuslikumad konstruktsioonid on õhuklapp laba küljes mis õhuvooluga lahti lükatakse nagu muruniidukid ja need käivituvad automaagiliselt.
Starteriga on pika väntamisega võimalik aga pigem mitte...
Generaatori peal olev GX390 käivitub huvitaval kombel poolsoojana esimesest tõmbest ilma klapita. Manuaalse õhuklapiga Loncini muruka mootor samamoodi. Siit see huvi tekkiski. Väliselt nii karburaator kui regulaatori osa äravahetamiseni sarnased.