21-01-2023, 23:13 PM
V puhur toimib hästi ühtlases lumes. Kohe üldse ei toimi jäätunud vallide kallal.
Traktorite puhul on pigem häda selles, et raske sulalume jaoks ei ole piisavalt madalat käiku, et heiteketas jõuaks ettetõugatud lopa läbi hekseldada Või ei jätku pidamist, et läga üldse heiteketta haardeulatusse suruda.
Parematel (loe: kallimatel) on heiteketta ees spiraalsed latid, mis peaks imema materjali sisse. Reaalsuses teevad need seda hästi, kuniks esimene kivi/autoratas/jämedam kaigas need kõweraks lööb ja "mittevajalikud huinjaad" vandudes välja lõigatakse.
Kitsamaks tegemine ongi nii lihtne: saed kummastki otsast üleliigse maha. Mõnel on kandev raam liiga laialt, need siis ei sobi
Väga õigesti mainiti lumes liikumise probleeme traktori enda jaoks. Kui kette ei ole või lund on poole tagarattani, siis väga ei liigu... Soomes sai sellistel puhkudel puhur tagurpidi järele haagitud - haakekolmnurgad olid mõlemas otsas. Tagurpidi tõugates sõi 90 cm kõrge tiivaga Elho ürgwana kuni meetrist kihti ühe käiguga, kõrgemad hanged tuli kahes kihis võtta. Edaspidi kuni 30 cm kannatas kettideta võtta nelikeveolisega, siis ei saanud enam mäest üles. Siis läks puhur kettidega tagaveolise külge, millel jälle piisavalt aeglast tagurpidikäiku ei olnud. Kuni pool meetrit mahtus sillatala alt läbi, paksemast polnud mõtet edaspidi läbi trügida, kuna juhtida ei saanud. Siis trikitasidki küüninurgale kuhjunud pooleteistmeetrist hange näksida sidurit libistades.
Samas V-kujulisega suuremaid sopilisi platse kuigi mõnus puhastada ei olnud. Nukatagused võtsid ikka nelikveo esilaaduri kopaga lõpuks.
Traktorite puhul on pigem häda selles, et raske sulalume jaoks ei ole piisavalt madalat käiku, et heiteketas jõuaks ettetõugatud lopa läbi hekseldada Või ei jätku pidamist, et läga üldse heiteketta haardeulatusse suruda.
Parematel (loe: kallimatel) on heiteketta ees spiraalsed latid, mis peaks imema materjali sisse. Reaalsuses teevad need seda hästi, kuniks esimene kivi/autoratas/jämedam kaigas need kõweraks lööb ja "mittevajalikud huinjaad" vandudes välja lõigatakse.
Kitsamaks tegemine ongi nii lihtne: saed kummastki otsast üleliigse maha. Mõnel on kandev raam liiga laialt, need siis ei sobi
Väga õigesti mainiti lumes liikumise probleeme traktori enda jaoks. Kui kette ei ole või lund on poole tagarattani, siis väga ei liigu... Soomes sai sellistel puhkudel puhur tagurpidi järele haagitud - haakekolmnurgad olid mõlemas otsas. Tagurpidi tõugates sõi 90 cm kõrge tiivaga Elho ürgwana kuni meetrist kihti ühe käiguga, kõrgemad hanged tuli kahes kihis võtta. Edaspidi kuni 30 cm kannatas kettideta võtta nelikeveolisega, siis ei saanud enam mäest üles. Siis läks puhur kettidega tagaveolise külge, millel jälle piisavalt aeglast tagurpidikäiku ei olnud. Kuni pool meetrit mahtus sillatala alt läbi, paksemast polnud mõtet edaspidi läbi trügida, kuna juhtida ei saanud. Siis trikitasidki küüninurgale kuhjunud pooleteistmeetrist hange näksida sidurit libistades.
Samas V-kujulisega suuremaid sopilisi platse kuigi mõnus puhastada ei olnud. Nukatagused võtsid ikka nelikveo esilaaduri kopaga lõpuks.