26-01-2023, 12:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2023, 12:08 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Pole ka väga suur spetsialist ning seda masinat on ilus vaadata ja oma "musta nr punktid" saab kätte küll. Suur töö on tehtud ja masin on piltidelt ju päris hea väljanägemisega.
Aga tooksin välja, mida minu kõver silm märkas:
Korvil valed e. kaasaegsed tuled, "kulmudega" korvi porikal olid väiksemad koonjad tulekesed... Pea võimatu on neid kuskilt saada, seega vahetusest saan aru;
Korvi istmekoha ääriskumm peaks olema terve ring, mitte ainult käepidemini - on näha ka tühimik käepideme ülemise kinnituse juures;
Korvikinnitused ratta raamile keermestus/poltühenduste osas peavad olema tsingitud aga müüdaval rattal on need värvitud. Värvitutega juhtub lihtsalt see, et seadistamisel rikikud värvi keermel ja poltidel;
Puudu on küljekarpide ümber olevad kummitihendid;
Sadularihm puudu;
Mootori kinnituse juures trosside juhik puudu;
Esipiduritross liiga pikk;
Mootoril puudu kiigeõlituse toruke;
mootori kinintuse poldid valed - originaalis peavad olema peenkeermega, kui neid ei panda, siis miinimum keermeliim või lukustatavad mutrid;
Tulekorpuse "lennukil" parempoolne osa kuidagi lühemaks lõigutud;
Paagil ja istmealusel plekil (püstitriip poolte kinnitus poltide rivis) kuldsed triibud puudu;
lennuk osaliselt triibutatud;
Kui tulla nüüd selle tagumise "käepideme" juurde, siis see peaks olema värvitud kuni ülespoole tuleva paindeni s.t. porikale kinnituvad aasad on kerevärvi. Paine erineb originaalist. Muide türgiomadel on kaar ülespoole liiga suur.
Kuid veel kord - suur töö on tehtud ja see pole teps mitte odav lõbu.
Aga tooksin välja, mida minu kõver silm märkas:
Korvil valed e. kaasaegsed tuled, "kulmudega" korvi porikal olid väiksemad koonjad tulekesed... Pea võimatu on neid kuskilt saada, seega vahetusest saan aru;
Korvi istmekoha ääriskumm peaks olema terve ring, mitte ainult käepidemini - on näha ka tühimik käepideme ülemise kinnituse juures;
Korvikinnitused ratta raamile keermestus/poltühenduste osas peavad olema tsingitud aga müüdaval rattal on need värvitud. Värvitutega juhtub lihtsalt see, et seadistamisel rikikud värvi keermel ja poltidel;
Puudu on küljekarpide ümber olevad kummitihendid;
Sadularihm puudu;
Mootori kinnituse juures trosside juhik puudu;
Esipiduritross liiga pikk;
Mootoril puudu kiigeõlituse toruke;
mootori kinintuse poldid valed - originaalis peavad olema peenkeermega, kui neid ei panda, siis miinimum keermeliim või lukustatavad mutrid;
Tulekorpuse "lennukil" parempoolne osa kuidagi lühemaks lõigutud;
Paagil ja istmealusel plekil (püstitriip poolte kinnitus poltide rivis) kuldsed triibud puudu;
lennuk osaliselt triibutatud;
Kui tulla nüüd selle tagumise "käepideme" juurde, siis see peaks olema värvitud kuni ülespoole tuleva paindeni s.t. porikale kinnituvad aasad on kerevärvi. Paine erineb originaalist. Muide türgiomadel on kaar ülespoole liiga suur.
Kuid veel kord - suur töö on tehtud ja see pole teps mitte odav lõbu.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913