29-01-2023, 17:56 PM
Tänud rehviviidete eest! Endal on küll komplekt juba tulemas aga küll küllale liiga ei tee.
Mootori teemal praegu enam ei jätka. Võib nüüd kindlalt öelda, et viga oli lisaõhus, mis sai vakumsüsteemi väljavahetamisega likvideeritud. Enam ei pidanud ka tühikäigu ja segukruvi meeletult välja keerama (vastvalt oli: 4 ja 7 täispööret; nüüd 1,5 ja 3) vaid läks algseadetega ilusti käima. Lisaks toimis nüüd ka toores, mis enne pea üldse ei reageerinud. Praegu ei tea veel ventikate töökorda kuna ei hakanud mootorit veel piinama, et temp saavutada. Võib-olla tuleb veel termostaadid välja vahetada, mida oleks pidanud ehk kohe tegema kui radikas alles riiulis oli. See selleks, täpsemat mootoriseadistust ei saa nagunii enne teha, kui korralik summuti all nii et mootori võib rahuliku südamega praeguseks rahule jätta.
Suurt küünitamist mootoriruumis pole seega läks kaan peale. Juba ruumipuuduse tõttu pidi kapoti peale viskama, sest rattaid pole ju all ja jooksin pidevalt kaanele vastu. Midagi on värvis sutsu pekki läinud ja on pildiltki näha. Kerge erinevus on kapotil ja aknaesisel aga õnneks ei hullu. Kapotil veel lukustid reguleerida, konks panna, klaasipesu pihusti ja muud pudi-padi.
Tulemus selline:
![[Pilt: IMAG1997.jpg]](https://i.ibb.co/QNTgrNq/IMAG1997.jpg)
Ka kastis pole enam vajadust askeldada seega läks ka sinna kaan peale. Paigaldasin ka alumiiniumist relsid, mille külge läheb uus kastipõhi. Originaalis on seal õhukesest plekist katted aga neid enam tagasi ei taha panna. Plaan on teha kas rihvel alu plaadist või veekindlast vineerist põhi.
Pilt kah:
![[Pilt: IMAG1996.jpg]](https://i.ibb.co/V9VKBXk/IMAG1996.jpg)
Tagumistele istmetele tuleb veel uued poldiavad teha, et saaks kastipõhja materjali paksuse teada. Ikka liigume.
Mootori teemal praegu enam ei jätka. Võib nüüd kindlalt öelda, et viga oli lisaõhus, mis sai vakumsüsteemi väljavahetamisega likvideeritud. Enam ei pidanud ka tühikäigu ja segukruvi meeletult välja keerama (vastvalt oli: 4 ja 7 täispööret; nüüd 1,5 ja 3) vaid läks algseadetega ilusti käima. Lisaks toimis nüüd ka toores, mis enne pea üldse ei reageerinud. Praegu ei tea veel ventikate töökorda kuna ei hakanud mootorit veel piinama, et temp saavutada. Võib-olla tuleb veel termostaadid välja vahetada, mida oleks pidanud ehk kohe tegema kui radikas alles riiulis oli. See selleks, täpsemat mootoriseadistust ei saa nagunii enne teha, kui korralik summuti all nii et mootori võib rahuliku südamega praeguseks rahule jätta.
Suurt küünitamist mootoriruumis pole seega läks kaan peale. Juba ruumipuuduse tõttu pidi kapoti peale viskama, sest rattaid pole ju all ja jooksin pidevalt kaanele vastu. Midagi on värvis sutsu pekki läinud ja on pildiltki näha. Kerge erinevus on kapotil ja aknaesisel aga õnneks ei hullu. Kapotil veel lukustid reguleerida, konks panna, klaasipesu pihusti ja muud pudi-padi.
Tulemus selline:
![[Pilt: IMAG1997.jpg]](https://i.ibb.co/QNTgrNq/IMAG1997.jpg)
Ka kastis pole enam vajadust askeldada seega läks ka sinna kaan peale. Paigaldasin ka alumiiniumist relsid, mille külge läheb uus kastipõhi. Originaalis on seal õhukesest plekist katted aga neid enam tagasi ei taha panna. Plaan on teha kas rihvel alu plaadist või veekindlast vineerist põhi.
Pilt kah:
![[Pilt: IMAG1996.jpg]](https://i.ibb.co/V9VKBXk/IMAG1996.jpg)
Tagumistele istmetele tuleb veel uued poldiavad teha, et saaks kastipõhja materjali paksuse teada. Ikka liigume.