16-02-2023, 11:57 AM
(16-02-2023, 10:58 AM)v6sa Kirjutas:Auto on õues, põhjatuulte eest seinaga varjatud kohas. Külm garaaz on plaanis lume kaitseks.(16-02-2023, 10:18 AM)raulex Kirjutas: Leafi omanikuna saan kirjutada tegelikust elektrikulust.
Praeguse sita suusailmaga -10 kuni +5 kraadi näitab äpp veebruari keskmiseks kuluks 18.2 KWH sajale.
Moodne kulumõõtjaga soomlaste laadija näitab 19,5 sajale, täisaku meetodil, seal sees on nii laadimiskaod kui ka eelsoojendus enne sõitu. ...
Kas auto pargib soojas ruumis, külmas ruumis või väljas lagedal laadimise ajal?
Kas eelsoojendused on aku pealt või laadijas olles?
Tänan reaalselu numbreid jagamast
Sooja (plussis, kui keegi kütta viitsib) garaazi võimalus on pm olemas, -20 juures hakkab Leaf akut elektriga soojendama, seda ma autol teha ei laseks. Sel aastal vast ei tule kah Tallinnas enam kui -20 külma.
Soojendus on telefonist lülitatav, kui laadimine järgi, siis peaks võrgust elektri võtma. Kui pole siis akult. Kuidas toimib juhul kui juhe järgi, aga võrguvõimsust kütteks ei jagu (laadija võimaldab 8,10,13 ja 16 ampriga laadimist) ei tea.