17-02-2023, 19:48 PM
Sellise jutuga rääkijatel pole aja peale sõitmist kunagi olnud lihtsalt. Neil, kellel on, võiks siiski jääda miski versioon. Akukal on aku vahetatav, ei tea ühtegi inimest, kes kasutab, siis paneb laadima ja siis jätkab järgmine päev oma tööd. Mõne jaoks on seesama auto täpselt sama vajalik nagu Makita aparaat, ei saa lubada laadimise järel ootamist. Ma saan aru, et vähemus aga olemas. Sellised makitakasutajad on ka vähemus, kui aus olla.
Vahetatavad akud oleks täiesti teema, sõidad Statoili pesulaadsesse putkasse sisse ja 2 minuti pärast sõidad laetud akuga välja. See lahendaks nii palju probleeme tegelt ära, pole vaja erinevaid laadijaid, iga tootja oma jonni jne asju. Samamoodi saaks taaskäitluse palju sujuvamaks ja kui tuleb uus akutehnoloogia saab selle suht korraga sisse juuruta. Akud on kõikidel enamuses põhja all ju ja kui pole, siis peaks sinna liikuma.
Vahetatavad akud oleks täiesti teema, sõidad Statoili pesulaadsesse putkasse sisse ja 2 minuti pärast sõidad laetud akuga välja. See lahendaks nii palju probleeme tegelt ära, pole vaja erinevaid laadijaid, iga tootja oma jonni jne asju. Samamoodi saaks taaskäitluse palju sujuvamaks ja kui tuleb uus akutehnoloogia saab selle suht korraga sisse juuruta. Akud on kõikidel enamuses põhja all ju ja kui pole, siis peaks sinna liikuma.