20-02-2023, 08:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2023, 08:57 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Minuarust elektrika üks suuri eeliseid on just see, et pole mingit põhjust toota neid 74kW peldikuid kokkuhoidlikele, "kütusekulu" tippvõimsuse piiramisest väiksemaks ei lähe. Alla 100kW auto ostmise asemel oleks nagunii mõistlik juba jalgratas või motoroller hankida - teistel oled vähem jalus ja hoiad veel rohkem raha kokku. Uuel Nissan Leafil näiteks on olenevalt akust 110-160kW.
Aga mis puudutab elektriauto "aktsiisi", siis olen üsna kindel, et sinna läheb küll vähemalt inimpõlv aega, kuni see teema lauale tuleb - esiteks on ka aastal 2035 enamus teedel olevaid autosid sisepõletajad, kelle koorimine on poliitiliselt korrektsem, teiseks jääb valdav enamus elektritootmise rahast kodumaale, bensuka elektrikaga asendamise positiivne efekt riigi tuludele on ka ilma täiendava maksuta umbes samas suurusjärgus kui praegune kütuseaktsiis.
Aga mis puudutab elektriauto "aktsiisi", siis olen üsna kindel, et sinna läheb küll vähemalt inimpõlv aega, kuni see teema lauale tuleb - esiteks on ka aastal 2035 enamus teedel olevaid autosid sisepõletajad, kelle koorimine on poliitiliselt korrektsem, teiseks jääb valdav enamus elektritootmise rahast kodumaale, bensuka elektrikaga asendamise positiivne efekt riigi tuludele on ka ilma täiendava maksuta umbes samas suurusjärgus kui praegune kütuseaktsiis.