22-02-2023, 13:30 PM
Kommenteeriks veel seda tasuvuse teemat.
Vaatamata kilulinna lähedusele puudub igasugune ühistranspordi otseühendus kodu ja töökoha vahel.
Töölaad ei võimalda kaugtööd. Töö muidu väga meeldib.
Minu töösõit käib erandi " ühistransport puudub või võtab ebamõstlikult palju aega" alla.
See erand annab tööandjale õiguse (mitte kohustuse
) maksta maksuvabalt transpordikompensatsiooni.
Töösõit võtab 53 kilomeetrit päevas ehk 1166 kilomeetrit keskmiselt kuus. Seda siis leiva ja vorsti teenimiseks. Vorstipood pole ka kõrvalmajas, veel 50 kuus lisaks.
Mõnikord kinos või sugulasel külas käia või kasvõi Vabaduse väljakul Himarse vaadata on muidugi täitsa vaba valik, aga see on praeguses sõidueelarves kolmandik.
Mina nimetan töölkäimise autot vältimatuks kuluks ja sellelt kokkuhoitud raha tasuvuseks.
Ps. Olen ise varem olnud "kasutatud auto parteis", aga pärast seda, kui rikked said iganädalaseks ja vaatamata plokisoojendusega nunnutamisele järjekindlalt tahmafiltri täis sittab, sai lõplikult kurgumulguni.
Vaatamata kilulinna lähedusele puudub igasugune ühistranspordi otseühendus kodu ja töökoha vahel.
Töölaad ei võimalda kaugtööd. Töö muidu väga meeldib.
Minu töösõit käib erandi " ühistransport puudub või võtab ebamõstlikult palju aega" alla.
See erand annab tööandjale õiguse (mitte kohustuse

Töösõit võtab 53 kilomeetrit päevas ehk 1166 kilomeetrit keskmiselt kuus. Seda siis leiva ja vorsti teenimiseks. Vorstipood pole ka kõrvalmajas, veel 50 kuus lisaks.
Mõnikord kinos või sugulasel külas käia või kasvõi Vabaduse väljakul Himarse vaadata on muidugi täitsa vaba valik, aga see on praeguses sõidueelarves kolmandik.
Mina nimetan töölkäimise autot vältimatuks kuluks ja sellelt kokkuhoitud raha tasuvuseks.
Ps. Olen ise varem olnud "kasutatud auto parteis", aga pärast seda, kui rikked said iganädalaseks ja vaatamata plokisoojendusega nunnutamisele järjekindlalt tahmafiltri täis sittab, sai lõplikult kurgumulguni.