23-02-2023, 14:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2023, 14:51 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(23-02-2023, 12:24 PM)raulex Kirjutas:(23-02-2023, 11:37 AM)spitfire Kirjutas: Kokkuvõttev artikkel olukorrast Eesti elektriauto turul:Kuidas tekib linnalegend? Artikli read originaalina. Elektriautost mitte piiksugi.
https://majandus.postimees.ee/7718787/co...1595764116
Kes pikka juttu lugeda ei jaksa siis, paar statistilist numbrit sellest artiklist: täna saab aastas 2,4% tööealisest (Eesti) elanikkonnast endale elektri autot lubada. Ja eestis liisitud elektrivurr maksis panga statistika alusel keskmiselt 79 000,- euri.
Ta nentis, et Eesti inimeste maksevõime lihtsalt ei võimalda osta uut sõiduautot. Aastas saavad seda endale lubada vaid 2,4 protsenti tööealistest elanikest. «Suuremale osale eestimaalastest on jõukohane omada 10 000–20 000 eurot maksvat kasutatud autot.
Sünnitame siis publiku tungival nõudmisel neid legende edasi, numbrid artiklist: mullu osteti 20426 uut sõidulit millest 3,4% olid elektrivurrid.
Kui tõde lasta sedapidi paista ja nagu ülalpool raulex täpsustas, siis paistab, et see 2,4% on lubanud omale 20426 uut sõidukit millest siis omakorda elektrikaid... noh saate isegi aru, väga väikseks lähevad need numbrid. Isegi kui firma autod välja võtta siis elektrikate vaates läheks see ostujõuliste persoonide number aina väiksemaks. Uskumatult väikseks.