17-08-2004, 14:47 PM
Asi on ikkagi kuidagi kahtlane. Seismajäänud (st harva kasutataval) raudteel amortiseeruvad eelkõige puitliiprid. Rööpaga ei juhtu ka 50-100 aastaga midagi märkimisväärset halba. Kui raudteed ei olnud plaanis enam kasutada, kuid oli plaanis tulevikus taastada, oleks võinud ta niisama jätta, et kunagi asi uute liiprite alusele uuesti üles laduda.
Kui asi täitsa maha lammutada, st liiprid nt ära põletada ja rööpad EMEXisse viia, siis on hiljem taastamine palju kallim. Ma olen surmkindel, et uued (ka kasutatud) rööpad maksavad palju rohkem kui praeguste eest saadav vanarauaraua EMEXist.
Kui asi täitsa maha lammutada, st liiprid nt ära põletada ja rööpad EMEXisse viia, siis on hiljem taastamine palju kallim. Ma olen surmkindel, et uued (ka kasutatud) rööpad maksavad palju rohkem kui praeguste eest saadav vanarauaraua EMEXist.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel