28-02-2023, 14:24 PM
Minul oli esimene talveralli, jäin rahule. Nagu eelnevalt korduvalt mainitud- ilmataat oli hästi kinni makstud, paremaid tingimusi talveralliks oleks raske tahta.
Rada oli äge, lund oli kõvasti. Vallid olid tee ääres kohati üle auto katuse, teed sügavalt roopas, mis lisas ekstrapõnevust. Õnneks teelt väljas ei käinud, korra sai tagurdades veidi kraavi vajutud, kuna tee äärt oli raske eritada, kuid kaasvõistlejate abiga sai kohe kindlale pinnale tagasi- tervitaks siinkohal RR mehi, kes köiega välja tõmbasid.
Ralli korralduslik pool oli hea, kellajad klappisid, viivitusi polnud, legendis olulisi ebatäpsusi ei tuvastanud. Ristsõnaga saime enamvähem hakkama, aga kuna oli esimene ralli, siis ilmselt ei osanud mõelda nagu Priit. Eks seda ole näha, kui tulemused tulevad. Mingi segadus oli seal alguses ajapunktide vahega, erinevates kohtades need ei klappinud. Seda oleks võinud stardis legendi kätte andes mainida, uutel osalejatel oli seal parasjagu segadust ja sealt võisid miinuspunktid tulla, kuna ei teadnud, mida jälgima peab.
Nimekirjas oli palju huvitavaid masinaid, aga paraku sai neid osaliselt näha vaid stardis, rajal liikusime enamvähem sama pundiga kogu aeg. Ei teagi, kuidas seda lahendada, et võistluse käigus rohkem seda autoparki näha. Võib-olla paratamatus.
Õhtune osa jäi paraku nägemata, kuna oli otsustatud, et ööseks Võrru ei jää ja liigume mingi hetk ära. Ja kuna peale õhtusööki midagi teha polnud, saigi autojuhi rõõmuks lahkutud. Võiks kasvõi baar avatud olla, et saaks õlleklaasi taga aega parajaks teha, kuni ametlik osa algab. Lõpetasime enne 5t ja õhtusööki oodates sai juba pubis aega parajaks tehtud ning rohkem ei viitsinud edasi-tagasi liikuda.
Toit oli okei, ei tulnudki sinna mingeid kulinaarseid elamusi saama, aga kuna ekipaazh oli suur- 4 inimest, siis oli hinna-kvaliteedi suhe veidi minu hinnangul paigast ära. Võiks äkki mõelda lisaliikmetele odavama osavõtutasu kehtestamisele, sest mingid kulud on skaleeruvad või seotud autode, mitte liikmete arvuga ja 320 eurot auto kohta oli ülaltoodut arvestades veidi krõbe.
Rada oli äge, lund oli kõvasti. Vallid olid tee ääres kohati üle auto katuse, teed sügavalt roopas, mis lisas ekstrapõnevust. Õnneks teelt väljas ei käinud, korra sai tagurdades veidi kraavi vajutud, kuna tee äärt oli raske eritada, kuid kaasvõistlejate abiga sai kohe kindlale pinnale tagasi- tervitaks siinkohal RR mehi, kes köiega välja tõmbasid.
Ralli korralduslik pool oli hea, kellajad klappisid, viivitusi polnud, legendis olulisi ebatäpsusi ei tuvastanud. Ristsõnaga saime enamvähem hakkama, aga kuna oli esimene ralli, siis ilmselt ei osanud mõelda nagu Priit. Eks seda ole näha, kui tulemused tulevad. Mingi segadus oli seal alguses ajapunktide vahega, erinevates kohtades need ei klappinud. Seda oleks võinud stardis legendi kätte andes mainida, uutel osalejatel oli seal parasjagu segadust ja sealt võisid miinuspunktid tulla, kuna ei teadnud, mida jälgima peab.
Nimekirjas oli palju huvitavaid masinaid, aga paraku sai neid osaliselt näha vaid stardis, rajal liikusime enamvähem sama pundiga kogu aeg. Ei teagi, kuidas seda lahendada, et võistluse käigus rohkem seda autoparki näha. Võib-olla paratamatus.
Õhtune osa jäi paraku nägemata, kuna oli otsustatud, et ööseks Võrru ei jää ja liigume mingi hetk ära. Ja kuna peale õhtusööki midagi teha polnud, saigi autojuhi rõõmuks lahkutud. Võiks kasvõi baar avatud olla, et saaks õlleklaasi taga aega parajaks teha, kuni ametlik osa algab. Lõpetasime enne 5t ja õhtusööki oodates sai juba pubis aega parajaks tehtud ning rohkem ei viitsinud edasi-tagasi liikuda.
Toit oli okei, ei tulnudki sinna mingeid kulinaarseid elamusi saama, aga kuna ekipaazh oli suur- 4 inimest, siis oli hinna-kvaliteedi suhe veidi minu hinnangul paigast ära. Võiks äkki mõelda lisaliikmetele odavama osavõtutasu kehtestamisele, sest mingid kulud on skaleeruvad või seotud autode, mitte liikmete arvuga ja 320 eurot auto kohta oli ülaltoodut arvestades veidi krõbe.