28-02-2023, 15:36 PM
(27-02-2023, 20:18 PM)Daff Kirjutas:Seal on 100 kilo kaaluvahet, mis enamus on just ninas. Isegi 1,2R3 TDi kaalub 1200 kilo, bensukas R3 1100. Ätsbäki ja vaguni kaaluvahe on olematud 35 kilo. Ja need on teh.passi andmed mis enamasti tegelikkusele ei vasta + ei ole sillakaalusid. Lisaks on Mk.III foobiast täiesti teine auto ja seda ka tolle TSi 81kW pärast. Ja "kolmas" on 9cm laiem mis on terve igavik. Aga selle kolmpaugutaja näitajad on ju sellsied: 44 kW@5200 rpm ja 108 Nm@3000 rpm. Puhas linnakas. Mk.II põhjal Roomster on küll sama platform ja muud jutud aga 20 senti pikem teljevahe teeb imet. Rääkimata varustustest, mida sellele sai kuni Scoutini välja. Panoraamkatused ja automaadid olid isegi Eestis tavalised kui Foobiatel oli hea, kui rooliratas oli Ja nad olid ka 150 kilo raskemad. Roomsterite läbisõidud on ka topelt samavanade Fabiatega võrreldes just maanteesõidu jagu. Kasvõi see isend automaadiga, mis on meie omast 100K rohkem sõitnud. + 20cm teljevahe, +170kg kaalu ja täiesti teine auto. Ja siis on Praktik, mis on saanud kummagi kõige halvemad omadused ja mis maksab arutult palju siiani(27-02-2023, 19:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: Aga niipea, kui maantee olud muutuvad tavalisest kesk-euroopa vihmasest sügisest natukenegi hullemaks, läheb asi kiiresti väga viletsaks. Kuna meil viib nüüd ka tee tihtipeale 120 km/h lõigule, siis see on karjuvalt liig foobiale isegi ilmeilusal suvel! Ta annab sellest teada 3500+rpm seakisagaMa unustasin suures kiitmistuhinas üldse ära, et Fabiat on väga mitmes kastmes. Jah, mul oli kunagi tööauto selline millel 3 pütti ja 90 oli juba julge ettevõtmine. Lagi oli vist alla 160 km/h.
See ennist kiita võetud auto omas 4 pütta, 81 kW ja 7 DSG kasti. Täpselt ei mäleta aga võrreldes Karoq 2,0 diisliga oli tal 90 sõites vähem pöördeid. Raamatu järgi lagi 205 mis vastas tõele. Sakslane demonstreeris. Teate kui tore tunne on see kui lendad tugitooliga sellise kiirusega. Ma hakkasin peaaegu jumalat uskuma.