06-03-2023, 16:52 PM
(06-03-2023, 15:57 PM)wax Kirjutas: Ma olen täiesti teadlik, et meie autode arvu puhul ei ole see füüsiliselt ja ajaliselt väga võimalik, kuid lihtsalt üks mõttelõng...
Lisakatsetel saaks iga mees oluliselt parema tulemuse, kui saaks ühe ringi kasvõi aeglaselt läbi sõita, ja siis teine ring aja peale. Või äärmisel juhul antaks stardis kaardilugejale kasvõi vaba käega joonistatud rajaskeem (seda on varem vähemalt 1x tehtud). Minu Misso aeg läkski täiega selle nahka, et esimesed 4-5 kurvi olid nauditavad külg ees liuglemised, ja siis tuli üks järsk kurv, mis polnud enam selle toreda kiirusega läbitav ja lõpetasin sügaval vallis, kust 4 meest tükk aega välja pidid lükkama. Päevavalgel lumepimedus ka, võimatu näha ja teada kuhu see kurv nüüd läheb
Aga eks loll on see, kes vabandusi ei leia. Lihtsalt olulisemalt funnim ja julgem oleks olnud sellel turvalisel rajal paugutada kui oleks rada teadnud
Sportklassis sai neid ringe korduvalt ihuda. Tegelikult oleks tahtnud Palometsas iga ringi aega eraldi saada, aga see oleks lõpuks tulemuste arvestamise veel kirjumaks ajanud.
Sealsamas Palometsas rajaga tutvumise käigus viisin ka praktikas ellu selle korduvringide kõige tavalisema arengu - esimene ring ettevaatlikult, teine juba julgemalt ja kolmandal korralikult valli.
Rajaskeemid on muidugi variant ja teeks asja põnevamaks. Antud juhul jäid need tegemata, kuna nädal enne rallit polnud Võrumõisa toimumine veel päris kindel (vahepeal oli ju suur sula), Palometsas sain esmakordselt rajale päev enne rallit (sama teema, pehme talv) ja Missos mindi esimest korda rajale üldse tunnike enne esimeste võistlejate saabumist. Misso rajahalduriga ei kohtunud meist ka keegi, kogu suhtlus käis telefoniteel.
Meeleolupilt minu Palometsa kolmandast ringist.