18-03-2023, 21:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2023, 19:38 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(18-03-2023, 17:39 PM)isandpauk Kirjutas: Millisest kohast annaks siin tühikäiku grammi peale keerata? Volvo rida-6 diisel D70B aastast 1974?
Edit: mulle saadeti juhend, mille järgi on otsa peal ülemine polt tühikäigu reguleerimine ja alumine tühikäigu stabiliseerimine.
Peaks käima nii;
- mõlemad kübarad maha
- jämedam kruvi niipalju lahti et pöörded enam edasisest keeramisest ennast segada ei lase
- peenemast pöörded peaaegu paika(paarkümmend rpm-i allapoole normi)
- jämedamast lõplikult paika
- vastumutrid kinni ja kübarad tagasi
P.S
Kuna lugupeetav kaasfoorumlane juhtis tähelepanu teadmata seisundis pumbaga kaasnevatele ohtudele siis lisan siia hoiatuse tulevastele lugejatele.
Võiks olla valmis olukorraks kus peale pumba näppimist/paigaldust regulaator jääb kinni ja pöörded hakkavad kontrollimatult tõusma. Ehk siis käepärast võiks olla vahendid millega tungiva vajaduse tekkimisel saaks sulgeda kiiresti ja kindlalt õhu tee sisselaskesse.
Kuigi seda "lõhkuma minekut" ei saa lugeda eriti tõenäoliseks(ca 20 aastase karjääri jooksul olen kindlasti kümnete kui mitte rohkemate küsija pildil oleva pumba liigikaaslaste paigalduse ja reguleerimise juures tegev olnud ja pole sellel pumbatüübil veel minu nähes seda juhtunud) siis valmisolek halvimaks ei tee paha.