21-03-2023, 15:25 PM
Piltidega läheb veidi aega.
Karbis on "saerelee" + takistustraadid. Asi selles, et saemootori tööd kontrollitakse küll elektrilülititega, aga õli pealeande-siiber on tavaline, mitte-elektriline. Ehk siis tavalisele jagajale on ise elektromagnet otsa pandud ja nii on saadud solenoid-jagaja. Relee juhib elektromagnetile voolu peale andmist. Milleks need takistustraadid elektromagneti ahelas vajalikud on, mina ei tea. Nõukaaja tehnika, ma lihtsalt ei tea kõigest kõike, kui peab, siis peab. Varem olid need voolu täis spiraalid täiesti lahtiselt raami külge pandud. Ma kolisin nad plekk-karpi ära.
Kompott töötab kusjuures suht eduliselt, välja arvata pisike pahandus, kui traat vist sooja mõjul oli vastu massi puutunud ning relee läbi küpsetanud. Küpse relee toimis kvant-režiimis, st mitte on-off, vaid aegajalt on ja off. Natuke andis otsida probleemi, aga õnneks oli mul vana 53 armatuuri alt võimalus asendaja kohe maha kruvida ning töö võis jätkuda.
Karbis on "saerelee" + takistustraadid. Asi selles, et saemootori tööd kontrollitakse küll elektrilülititega, aga õli pealeande-siiber on tavaline, mitte-elektriline. Ehk siis tavalisele jagajale on ise elektromagnet otsa pandud ja nii on saadud solenoid-jagaja. Relee juhib elektromagnetile voolu peale andmist. Milleks need takistustraadid elektromagneti ahelas vajalikud on, mina ei tea. Nõukaaja tehnika, ma lihtsalt ei tea kõigest kõike, kui peab, siis peab. Varem olid need voolu täis spiraalid täiesti lahtiselt raami külge pandud. Ma kolisin nad plekk-karpi ära.
Kompott töötab kusjuures suht eduliselt, välja arvata pisike pahandus, kui traat vist sooja mõjul oli vastu massi puutunud ning relee läbi küpsetanud. Küpse relee toimis kvant-režiimis, st mitte on-off, vaid aegajalt on ja off. Natuke andis otsida probleemi, aga õnneks oli mul vana 53 armatuuri alt võimalus asendaja kohe maha kruvida ning töö võis jätkuda.