18-08-2004, 11:58 AM
Muidu on see rattatee rajamine hea mõte tammi säilitamise osas. Ja mul on veel optimismi selle raudtee taastamise koha pealt. Optimismi allikaid on kaks:
Peame tänama jumalat, et muuseumiveerem sinna rööbassaarekesele jäi. Näiteks ideaalses korras konserveritud saksa sõjavedur BR52 seal võib olla väga tõhus stiimul raudtee taastamiseks. Kui see oleks ära toodud, oleks Eesti raudtee omanikud ta raudtee auks ja uhkuseks sõitma pannud ja Haapsalu värgist oleks kõigil poogen olnud.
Nüüd peame paluma jumalat, et see jalgrattatee rajamine luhta ei läheks. Vastasel korral erastataks raudteealune maa ümberkaudsetele inimestele ja vat siis oleks Hapsalu raudteega kellad. Raudtee taastamiseks maad uuesti välja ostma ei hakkaks mitte keegi.
Aga selle amortiseerunud redeli koristamine sealt on õigustatud, sest seda raudteena kasutada oleks tulnud samahea, kui kasutada Saurerit ja Opel Blitzi igapäevaste linnaliinibussidena.
Peame tänama jumalat, et muuseumiveerem sinna rööbassaarekesele jäi. Näiteks ideaalses korras konserveritud saksa sõjavedur BR52 seal võib olla väga tõhus stiimul raudtee taastamiseks. Kui see oleks ära toodud, oleks Eesti raudtee omanikud ta raudtee auks ja uhkuseks sõitma pannud ja Haapsalu värgist oleks kõigil poogen olnud.
Nüüd peame paluma jumalat, et see jalgrattatee rajamine luhta ei läheks. Vastasel korral erastataks raudteealune maa ümberkaudsetele inimestele ja vat siis oleks Hapsalu raudteega kellad. Raudtee taastamiseks maad uuesti välja ostma ei hakkaks mitte keegi.
Aga selle amortiseerunud redeli koristamine sealt on õigustatud, sest seda raudteena kasutada oleks tulnud samahea, kui kasutada Saurerit ja Opel Blitzi igapäevaste linnaliinibussidena.