03-04-2023, 21:24 PM
(03-04-2023, 19:40 PM)Telc Kirjutas: Kulud arvutab üks mõtlemise masin päris ludinal välja.
Kuni sinnani, et kalli hinnaga tunnil jookseb särts autost majja ja öösel tagasi kui on sedasorti auto.
Mario Kadastik on endal selle süsteemi päris peeneks juba häälestanud.
Tööauto öösel enda käes on tegelikult siiski juriidilises mõttes erand, mitte reegel. Samuti kütus.
Ja ma näen üha enam ja enam ettevõtteid, kes viitsimata maksueritusi arvestada/maksta lähtuvad põhimõttest "auto öösel hoovis kui ei lähe varahommikul kaugele".
Rohepesumeeste soovunelm on see ainult.
Tervitusi Elon Muski poolt:
Ma ei usu, et väga paljud inimesed kasutaks kahesuunalise laadimise funktsiooni, kui sul just pole Tesla Powerwall paigaldatud, sest kui sa oma auto lahti ühendad, siis maja läheb pimedaks ja see on natukene ebamugav.
Andrew Baglino saadab järgmised tervitused teile seoses "laadimiskoormuse jagamise ja akude peal võrgukoormuse stabiliseerimise soovunelma kohta": Enamus elektriauto väärtusest on siiski selle õigel ajal laadimine, mitte elektri saatmine teises suunas.
Tesla Investor Day 2023.03.01
Laadimise kiiruse kohta aga, mida siin väideti, et aku tuleb töösoojaks sõita, ei ole päris reaalelule vastav lause.
Esiteks reaaleluline katsetus näitab, et suht võimatu on sõita akut soojaks Norra/Rootsi/Soome/Eesti kliimas, kui just väga talda ei anna, mida sa kohe kindlasti ei taha tegelikult teha sellises ilmas.
Teiseks kui muud autod näitavad sulle hetkekulu nagu mu bensumootor, et sul on selle paagitäiega veel jäänud sõita 700 kiltsa ja peale 10't minutit tallamist ütleb, et su läbisõit tanklani on kahanenud 160 kiltsa peale, siis elektriautodel ei ole siiani seda suudetud paika ajada nii, et see normaalset infot jagaks. Teslameestel on eriti õnnetu see seis, sest neile näidatakse ainult protsenti ning seda, et jõuad järgmise Teslalaadijani aga mitte seda, et nüüd on sul jäänud veel 50 kiltsa alles. See omakorda aga tähendab, et isegi kui tahaks "loodusreostavalt" tallata aku soojaks, siis ei julge teha, sest ei pruugi enam Tesla jaamani välja vedada.
Ma puusalt tulistades pakun, et kohe on mul kanakari kallal, et "aga minu auto näitab hetkekulu". Noh, näitab aga kui palju sa seda siiani usaldada oled saanud? Bensuka puhul 50 kiltsa väga ei morjenda aga elektrika puhul +/-50 kiltsa võssa näitamist on vahel selline "veedan talvise öö magamiskotis tagaistmel" või "jõuan kohale".