18-08-2004, 16:13 PM
uudises räägitakse vist kahest võimalikust stsenaariumist:
mina mõistan seda pigem nii, et EL direktiiv võib mõnedes riikides hoopis hindu langetada - nendes, kus hetkel vaid autotootja ise tohib toota (tellida allhankijalt) tulesid, plekke, stangesid (ning kas ehk isegi klaase ning sisustust?). Teisalt - et autotootjad teevad lobitööd teistpidi direktiivi kehtestamiseks - s.o. neile monopoliõiguste andmise nimel.
üle mõistuse...
huvitav, kas see nendes hetkel \"lollakates\" riikides kehtiv \"kopiraidi\"-seadus vaid tootmist hõlmab - kolmandatest maadest võiks siis ju muidu külma kõhuga asju importida.
ning huvitav, mis riikides sellised nõmedad seadused hetkel kehtivad? Tõsised \"optilise tuuningu\" maad peaksid olema
tegelikult on see aga hoopis mingi hapukurgihooaja-uudis ehk
mina mõistan seda pigem nii, et EL direktiiv võib mõnedes riikides hoopis hindu langetada - nendes, kus hetkel vaid autotootja ise tohib toota (tellida allhankijalt) tulesid, plekke, stangesid (ning kas ehk isegi klaase ning sisustust?). Teisalt - et autotootjad teevad lobitööd teistpidi direktiivi kehtestamiseks - s.o. neile monopoliõiguste andmise nimel.
üle mõistuse...
huvitav, kas see nendes hetkel \"lollakates\" riikides kehtiv \"kopiraidi\"-seadus vaid tootmist hõlmab - kolmandatest maadest võiks siis ju muidu külma kõhuga asju importida.
ning huvitav, mis riikides sellised nõmedad seadused hetkel kehtivad? Tõsised \"optilise tuuningu\" maad peaksid olema

tegelikult on see aga hoopis mingi hapukurgihooaja-uudis ehk

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"