10-04-2023, 15:44 PM
(10-04-2023, 15:01 PM)muska71 Kirjutas: Tõepoolest hammasrattas on puks sees,aga võll on väga tungalt puksis ja koputades liigub võll puksis.Ma saan aru, et kuna tal ühtki klappi pole õlitusel siis sealt jooksebki üle ääre maha mis üleliigne ja torudesse läheb raskusjõu toimel niipalju kui läbi mahub.
Pingi võllil on mingi hammakas ja see fikseerub võlliga kruviga,aga kruvi paneb jehat kui pole traati ümber.Panin traadi ümber aga traadi sidumise koht käib vastu hammakat,et kuidas oleks juriidiliselt korrekne see traat siduda?Kui see hammakas vabalt töllerdab siis ei saa trapets keerme lõikamiseks vajalikku kiirendit sisse.
Süvenesin ka õlitussüsteemi ja pump surub õli sellesse kasti läbi filtri,aga mis imevalem sunnib õli mööda peeneid torusi jooksma kui kasti servas on pilu kust õli lihtsalt üle potsiku serva voolab?See pilu tundub tehase lahendus olema mitte kulibinide leiutis.
Siis põhimõtteliselt võib sinna filtrisse õli kasvõi ämbrist valada, tulemus õlituse seisukohast on sama.
Niiet kui see pump nüüd õieti kokku panna ja pisut püüda reguleerida või teha uued hammasrattad piisab sellest kui ta suudab sealt üle joosta?
Mis aga traati puutub, siis sinna käib vedrutraadist rõngas millel sidumise otsi pole.
Kas tal üks või 2 ringi on seda ei tea.
Tavaliselt on 2 ringi kus teise otsad jäävad niipalju puudu et kruvi vahelt läheb üks keerd läbi ja teise keeru otsad jäävad kruvi sälgu ääre taha et ta end maha ei keriks.