14-04-2023, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2023, 10:42 AM ja muutjaks oli spitfire.)
(14-04-2023, 08:10 AM)margus61 Kirjutas:(12-04-2023, 22:05 PM)spitfire Kirjutas:Aitäh nõu eest. Jooksin kohe vaatama ja võlli lõtku polnud.(12-04-2023, 10:31 AM)margus61 Kirjutas: Vaja SU HIF karburaatorile uut nõelklapp+pesa, on keegi juhtumisi tuvastanud mõne kohaliku jupimüüja valikust? Tundub sama mitmetel teistel SU mudelitel. Totter ka UKst tellida 20jublakas+20transa+10maksud ja 2 nädalat tarneaega.
Kasutusel sellistel masinatel, nagu Jaguar, Classic Mini, MG, minu oma pärit ilmselt Volvo 141 pealt.
VIN on 584, kui küsitakse...
Selliseid kõrgtehnoloogilisi nublakaid maarjamaalt otsida ei ole mõtet, isegi kui sa tead mida sa otsid. Kui sul on karpa pärit volvo pealt aga sul juhtumisi ei ole volvo? siis milles saab olla probleem? Need nõelad on omaette teadus. Ühesõnaga sukeldu sinna, korralik eeltöö netis, ja selle komboga telli ka uus "damper spring".
Aga olemata selgeltnägija, siis tegelikult on sul probleem lisaks eelnevale ka võlli ja korpuse vahelises lõtkus. Aitab uus võll.
Kodumaalt leidmisega täiesti lootusetu pole. Nt kui panna Googlisse 'aeromotors volvo 140' saab tagauksest sisse. Vahepeal neil oli ka 'vanemad mudelid' nupp, enam ei leidnud. Veidi teisele karbussile remkomplekt täitsa olemas:
https://aeromotors.ee/kataloog/volvo/140-142-144/2-0/kutusesusteemi-seadmed/remondikomplekt?of=m385;t2748;s13005
Kuna selline karburaator on universaalne, oli väike lootus, et keegi Jage, Mini, MG vms jannanud ja sobiva leidnud. Ise ei viitsi hakata nende vanade mudelitega tutvust tegema ja aerost õnne proovima.
Iseenesest nõela istupind on ilus, pesa hästi ei näe. Kuna nõela keha on plastikust, siis vbl kulunud ja vahel istub viltu sees. Seda mäletan, et millalgi ujuki keel ei vajutanud otse telje suunas ja painutasin seda õigeks, vbl kulumine oli juba toimunud.
Aga head inimesed juhatasid karbussijumala jutule kontakt. Pidi tänapäevalgi aktiivselt toimetama. Kas lihvib pesasse või juhatab uuele jälile vms ma pole veel jõudnud tegeleda. Äkki kellelegi abiks info.
Iseenesest see mõõdukalt tuunitud B20 on mul Volvo peal küll, aga mudel on L3315 ehk väga väike Lapplander. Pidamisrobleemi on ka enne olnud pärast mitmeaastast seismist. Aidanud on lahti võtta ja sama targalt kokku tagasi panna, selle peale jäänudki pidama kogu suveks. Tänavu ajasin bensu üles, ei pidanud nagu tavaliselt, seisis 2 päeva ja jäi ilusti pidama. Testisõidud tehtud, vedasin Saaremaale starti, seal feilis ja ei aidanud enam ka lahti-kokku panek.
Sul on vaja siis ju mitte nõela, vaid "float valve" ehk ujuki klappi, saan ma nüüd aru. Need on tõesti SU karpadel samad. Üpris kapriissed tegelased ja tellida tasub neid korraga rohkem, sest mingil põhjusel kõik ei hakka tööle.
Rockautos on nad olemas, kui UK ei sobi. 16.- kogu karpa komplekt, "float valve" eraldi detailina on hetkel küll "out of stock".