14-04-2023, 19:34 PM
(14-04-2023, 17:24 PM)hullmaks Kirjutas: ...Vanal FL7-l, mis võrreldes Renooga on puha elektrivaba, on enamus elektrikatkestusi kabiini-raami vahelises painduvas käsivarre jämmuses kimbus, vaksapikkuses llõigus. Kaitsev sukk on 30+aastaga rabedaks muutunud ja juhtmed ilmale ja lendavale sodile valla. Tutvuse alguses kadus pea iga kabiinitõstega mõni funktsioon, alates sarterist, difri bloki ja jõuvõtuni välja paar seierit siiani liikumatud. Mõne katkestuse leidsin, enamus lahenes uue kummikaabli vedamisega. ps. kui uue kütusefiltri vahetuse ajal täis valad, siis kargab jääkide najal käima, korra ehk lonkab aga jääb käima.
Aga laadimisega endiselt null lahendust kuigi veetsin täna terve päeva otsides juhtmekatkestust. Genekast raamini tundub kõik hea olevat. Raamist edasi algab suur segadus. Juhtmekimbu tegin kindlaks , pistikust üritasin leida õiget juhet, aga väga tundub jälle, et juhe jookseb kokku teist värvi juhtmega ja selle leidmiseks tuleks kogu kimp lahti lõigata. Ja pärast uuesti kokku teipida. Seal, kus ma juhtmetele sugugi ligi ei pääse. Ja ka siis võib jama olla hoopis kabiini poole peal. Või on mõni samas võrgus olev andur või asi lühises ja neelab kogu voolu. Mõtled küll, et suur auto, seal peaks ju ometi asjadele ligi pääsema, aga võta näpust