24-04-2023, 20:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2023, 20:55 PM ja muutjaks oli aavu.)
Ma nüüd kasutan teise kaasfoorumlase pilti. Ei hakka neid jõudusid välja joonistama, mida kannavad rattapoldid. Selge on see, et kui need poldid, mis punasega lisatud on täiesti lahti, siis kehtib - mida pikemalt kinnitub, seda rohkem väänab. Lahtiste poltidega mitte keegi ei sõida. Järelikult kantakse traktori raskus täpselt sellele võlliosale, mis on rehvi all või kohal. Ülejäänud väändemomendid ja jõud võtavad oma kanda hästikinnitatud rattapoldid. Nii saan mina aru. Eespool juba mainiti, et oleneb ainult rehvide omavahelisest kaugusest, mitte velje kumerusest sisse või välja.
Tsitaat:Tegelikult on vahe. Kui telje pikkus on 0,5 m ja mõjuv jõud telje otsale 100 kg, siis teljele mõjuv väändemoment on 50 kg/m, kui telg 0,05 m ja jõud 100 kg siis väändemoment 5 kg/m. Õigem oleks vist paindemoment.Jätad arvestamata velje kumerused nii sisse- kui väljapoole. Kui rataste vahelist kaugust ei muudeta.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.