24-04-2023, 22:16 PM
Alustuseks veel väike heietus kangidest. Ka pikkade kangidega Goldoni tehasejuhendis on paljudel piltidel lühikeste kangidega sarvikud. On jäänud selgusetuks, kas mõlemat varianti toodeti läbisegi või ei hakatud lihtsalt pilte uuendama. Kunstnik, va ahnepäts, tahab ju raha!
Ja osa neist piltidest on jõudnud ka Hussari/Piirsoo piiblisse. Paradoksaalselt on lühikeste kangidega opereerimise juhis ka Kutaisi tehasejuhendis.
Goldoni mootorivalik 1982:
Märkimisväärne, et Kutaisile paigaldatud ALN 330 võimsuseks teatatakse vaid 4,8kW/ 6,5hj. Ilmselt asi deforsseeritud, et saaks A 76 bensiini kasutada. Kust külameestel paremat võtta oli, kui just metskonnas käppa sees polnud.
Eespool olen viidanud, et väidetavalt täiustasid seltsimehed sinjooride toodet sel määral, et võisid oma tootele anda lisanime Super. Ja teatud nurga alt on see täiesti õige! See kehtib Kutaisi Super 608 kohta. Goldonil oli tootmises 608, mitte Super 608.
Kutaisi Super 608 on ka siin foorumis ennast ilmutanud, aga tegemist siiski tunduvalt haruldasema asjaga kui Super 610. Super 608 mootorid LA 300 tulid Jugoslaaviast. Ilmselt siis millalgi enam ei tulnud, ja seltsimehed ei hakanud neid ka ise tegema, ALN 330 tegemise õppisid ju ära, sellest piisas. Ja milleks selline priiskamine, et mingile motoplokile topitakse erinevaid mootoreid, kui isegi autode mootorivalik oli napp, kohati olematu.
Kas lugejaid huvitab Goldoni haakeriistade valik aastal 1982? Kui kellelgi on huvi, võin millalgi esitleda.

Goldoni mootorivalik 1982:
Märkimisväärne, et Kutaisile paigaldatud ALN 330 võimsuseks teatatakse vaid 4,8kW/ 6,5hj. Ilmselt asi deforsseeritud, et saaks A 76 bensiini kasutada. Kust külameestel paremat võtta oli, kui just metskonnas käppa sees polnud.
Eespool olen viidanud, et väidetavalt täiustasid seltsimehed sinjooride toodet sel määral, et võisid oma tootele anda lisanime Super. Ja teatud nurga alt on see täiesti õige! See kehtib Kutaisi Super 608 kohta. Goldonil oli tootmises 608, mitte Super 608.
Kutaisi Super 608 on ka siin foorumis ennast ilmutanud, aga tegemist siiski tunduvalt haruldasema asjaga kui Super 610. Super 608 mootorid LA 300 tulid Jugoslaaviast. Ilmselt siis millalgi enam ei tulnud, ja seltsimehed ei hakanud neid ka ise tegema, ALN 330 tegemise õppisid ju ära, sellest piisas. Ja milleks selline priiskamine, et mingile motoplokile topitakse erinevaid mootoreid, kui isegi autode mootorivalik oli napp, kohati olematu.
Kas lugejaid huvitab Goldoni haakeriistade valik aastal 1982? Kui kellelgi on huvi, võin millalgi esitleda.