09-05-2023, 19:39 PM
(09-05-2023, 16:39 PM)PlyVal64 Kirjutas: Stellantise uusi saab ju vaid elektriga? Üldse on selliste riistadega juba paras ikaldus. Ma saan aru et miskit sellist? See on ju tegelikult ajuvaba hinnaga paras vana ront! Pool selle ressursist on tänaseks läbi mädanenud. Kui, siis pigem selline kus juba on mingid suured vidinad vahetatud aga hind on ka arusaadav. Ma siin viimastel aegadel tüka-lapa Vitodega sõitnud ja muidugi on mõnus - ma täitsa mõistan! Kui Long ei ole, siis saab ka kaubakeskuse parklas hakkama. Maal ja väikelinnas seda enam. Viskad 6 tegelast sisse, murutraktori kuuti ja lähed. Viimase asemel noor pere mitme tite vankrid, suuremate velod, reisivoodid ja muu kola lisaks. Siis on nupuga/kaugjuhitavad elektri-liuguksed, elektriga tagaluuk jms ka peaagu et must be.Siit nimekirjast ülemist 42900 soovitaks ainult "spetsoperaatsial" osalejale...
Et siis valik mitmeid lapsi saada plaaniva noore pere autosid Kuhu veel??? Noore pere auto tahaks olla uus Jogger aga seal pole ju mootoreid ega ka titevarustust!
42900
48000
57999
60990
Meie auulis on selline isend esindatud ja no probleeme sellega...
Esiteks võtab ta õli ja see on tüüpviga peale 100 000 läbisõitu.
Siis teadiste, et elektriline küljeuks ei avane kui lukukorpusse sisse valatud skeemil annab saba temperatuuriandur ja see arvab et uks võib olla kinni külmunud?
Mina ei teadnud, nagu ka seda et uus lukk pole soodne ost.
Siis kuskil peab ALATI olema varuvõti millega ust avada kui ta ära unustab et oled võtme autosse unustanud ja korraks ukse kinni löönud.
Siis tal ikaldub see andur mis aru saab et ust on avatud ja mis on oh üllatust jälle lukule sisse ehitatud.
Nii võidi avastada, et oled võtme süütelukku pistnud ja korraks välja läinud panemata tähele et laetuli ei süttinud ja auto ei tea et sa sees käisid ning paneb selle lukku tagasi...
Tavaliselt kleebitakse võti kuhugi stange alla teibiga.
Tähelepanuks, et sidur on nõrk koht ja et mootoril algjõudu just palju pole peaks käruga ette vaatama.
DSG kastil on tagurdades vääne piiratud ja ootamatult võid avastada, et edasi sõitis küll aga tagasi enam ei jõuagi...
Muidu sõites on üsna säästlik kütust tarbima aga seda väikse agaga. Nimelt kui teil O2 sensor ikaldub Norras ja sinna sõitsite kuluga 7,8/100km siis tagasi sõidate kuluga 12,3/100km.
Kui ta aga Norras mägedes avariireziimi läheb peaks olema valmis, et terve seltskonna ja pagasiga teatud serpendiinidest ta üles sõita ei jõua ka 1 käiguga.
Kui rahvas maha tuleb ja jupi jala käib saab muidugi üles.
Nelikveolisel isendil on imepärane haldexi sidur oma küll vahetatava õliga aga vahetada ei saa...just nimelt filtrit mis on sisse ehitatud koos juhtplokiga.
Tagumisele soojendusele lähevad paljad alumiiniumtorud ja need on pandud oksiidile väga ahvatlevalt ning kui kuskile taha loik tekib on aeg vahetada üsna kallis asi mis nõuab praktiliselt kõige eemaldamist mis auto all.