24-05-2023, 13:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2023, 13:24 PM ja muutjaks oli kombo.)
Õlikulu kohta pole arvestust pidanud. Vist tuleb liiter paagi kütuse kohta ära.
Küll aga oli sügisel enne seisma jätmist kähku vaja õli lisada ja lähimatest poodidest oli ainult lääne mineraali saada. Valasin seda M-10G2K -le lihtsalt peale.
Sügisel ei näidanud midagi välja, aga nüüd on õli piimja tooniga.
Olen kaks korda lasknud maha jahtuda ja külmalt ei suitse midagi. Ca poole tunni tööga hakkab karteri tuulutus ägedasti suitsema.
Ega vist lahti võtmata aru ei saa, kas on saale ringi tõmmanud või mõni õlikanal umbes?
Vahetaksin õli ja ühtlasi kontrolliks ka vända saaled üle. Kui kaua saalede kontroll aega võiks võtta? Kas õlipann käib lihtsalt ära ja pakud saab kätte ilma, et muud asjad segaksid?
P.S! Õlirõhk külmalt >3 ja soojalt >1.
Küll aga oli sügisel enne seisma jätmist kähku vaja õli lisada ja lähimatest poodidest oli ainult lääne mineraali saada. Valasin seda M-10G2K -le lihtsalt peale.
Sügisel ei näidanud midagi välja, aga nüüd on õli piimja tooniga.
Olen kaks korda lasknud maha jahtuda ja külmalt ei suitse midagi. Ca poole tunni tööga hakkab karteri tuulutus ägedasti suitsema.
Ega vist lahti võtmata aru ei saa, kas on saale ringi tõmmanud või mõni õlikanal umbes?
Vahetaksin õli ja ühtlasi kontrolliks ka vända saaled üle. Kui kaua saalede kontroll aega võiks võtta? Kas õlipann käib lihtsalt ära ja pakud saab kätte ilma, et muud asjad segaksid?
P.S! Õlirõhk külmalt >3 ja soojalt >1.