29-05-2023, 21:06 PM
(29-05-2023, 20:53 PM)Andu Kirjutas:Vanas hülsis rõngaid vahetada on minu arvates mõtetu...Vana hülss seest kulunud ja ilmselt ka ovaalne ja sinna nüüd uued rõnga panna on iseenda petmine...Ikka uue komplekt hülss-kolb ja rõngad ja ka siis vaadata hoolega kui hääste rõngad hülsiga liibuvad.Paned rõnga hülssi ja siis vaatad vastu valgust,et kas rõnga ja hülsi vahelt valgus paistab läbi...Kui ei paista saad hää mootori.(28-05-2023, 23:16 PM)I.A Kirjutas: Ukr tooted olid vähemalt ennem sõda väga kvaliteetsed...Tere.Trügin võõrasse teemasse.Loodaks saada teadjatelt vastust küsimusele kas õlitõrjerõngad tumekollasest pakendist tähekombinatsiooniga HBR ongi altid lihtsalt ära kuluma.Sai siis T-40 mootoris kahel kolvil rõngad vahetatud sest sumbutajast väljalendav õli hakkas traktorit väga määrima.Surverõngad silindris mõõdetud.pilud 0,5mm kuni 0,8mm,õlirõngal ~3,5mm.kolvil 1 õlirõngas.Kahel kolvil sai vahetatud sellepärast et oma jõududega ehk starteriga peale remonti käima saada.Tegelikult toimus vahetus ühe kolvi kaupa.algaja teema.Mootor sai käima,korsten puhtamaks,kuid uurides vana rõngast leidsin sealt sama tähekombinatsiooni.No kas varsti tuleb jälle vahetus ette võtta?Traktor ise vahendaja/parisniku käest ostetud,täpset töötundide arvu ei tea,tundub et müügiajaks oli õlilekkepeataja sisse pandud ja ilusti puhtaks pestud.Ostes kuskilt õlilekkeid ei paistnud.Esimese töötunni möödumisel hakkas õli tasapisi ennast näitama,peale kümnendat leemetas mõnuga.