06-06-2023, 10:03 AM
(05-06-2023, 20:18 PM)giordanobruno Kirjutas: Kas keegi teab veel Golf3 1,6 1993 monopritsest midagi, kuidas need gaasid paika saab? Keegi oskab?
Ülevaatusel võib see osutuda veidi tüütuks aga nii vanade masinate puhul on ju täiesti õigustatud küsimus ülevaatajale, kas kütusesegu on rikas või lahja ning et sa reguleerid segu selle järgi kohapeal.
Kui midagi vinguma hakkab, siis ütled, et sul kodus ei ole heitgaasi testrit. Palju CO-d ja CH-d viitab põlemata küttele ehk rikkale segule.
Rikka segu puhul on ülevaatusel kiireim võimalus segu lahjendamiseks keerata lahti voolikuklamber õhulugeja ning kollektori vahel. Nii hakkab masin saama vooliku vahel lisaõhku, õhulugeja mõõdab vähem ja segu läheb lahjemaks. Vajadusel aita kruvikaga vooliku serva vahelt rohkem õhku läbi, kuni ülevaataja oma numbrid kätte saab.
Olen seda varianti korduvalt kasutanud. Kodus, kui rohkem aega, reguleerin segu õhulugeja vedru pingsuse muutmise läbi vastavalt tagumikutundele, keskmisele kütusekulule ja süüteküünalde värvile.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.