07-06-2023, 18:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2023, 18:28 PM ja muutjaks oli Xtreme.)
(06-06-2023, 12:59 PM)isandpauk Kirjutas:Tänud.(05-06-2023, 20:09 PM)Xtreme Kirjutas: Ahoi! Seletab keegi mulle ära mis avadega on täpsemalt tegemist ja mis nendesse ühendatakse. Tegemist siis hüdrojaamaga.
Ilmtingimata polegi tarvis igasse auku midagi ühendada. Voolikud paistavad sul teises küljes juba kinni. Üks ava võib olla paaki tagastuva õli surve mõõtmiseks enne filtrit - et saaks aru, millal filter umbe on läinud. Ummistunud filtrist saab muidugi ka siis aru, kui filtri valtsist lahti lööb ja õli igas suunas pritsima hakkab.
Ülejäänud avad võivad olla lihtsalt ülerõhu klappide paigaldamiseks, survemõõdiku jaoks ja muidu tehnoloogilised avad.
Väga suure tõenäosusega on selle jaama tööks vajalik ka mootori pöörlemine õiges suunas. Lükka mõlemad vooliku otsad lahtiselt paaki ja vaata, kumbapidi see ringi peaks käima. siis saad ka aru, kumb on surve ja kumb tagastuv voolik.
Õnneks on pumbal kleepekas peal mis näitab noolega pöörlemissuunda. Kuna ta mul hetkel puhastamiseks ja kontrollimiseks lahti võetud, siis ei saa hetkel voolikuid kontrollida, aga kas näiteks suruõhuga ei saa testida? Põhimõtteliselt oleks vaja nüüd teada kuhu auku survemõõdik käib

Kas see pildil olev isend on reguleeritav ülerõhuklapp ?