13-06-2023, 19:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2023, 14:40 PM ja muutjaks oli kaktusepea.)
Tere.
Sai pühapäeval kartulitele vahelt harimist tehtud ja mootorisse tekkis lagin. Tegelikult ootasin midagi sellist juba kevade poole kui ahjupuid metsast välja vedasin, sest mulle tundus et jõudu hakkas vähemaks jääma kuid eeldasin, et silindripea tihendi teema.
Kuid puud tehtud ja põld freesitud, vaod aetud ja kartul maas ja ka esimese muldamise sain isegi napilt tehtud.
Mulle endale tundus kepsu lagin. Aga nägin siis et oli õli ka lõpuks veidi välja visanud starteri poolt.
Nüüd siis mootor lahti ja selge on, et starteri poolne vända laager omadega kutu. Kuid ma ei saa seda poolt kuidagi lahti. Võtsin 32 võtme ja lihvisin selle õhemaks, et seda junni mis magneetot kinni hoiab ära keerata aga see ju alumiiniumist ja kardan raiska ära lõhkuda. Oskab keegi nõu anda, kuidas vänt kätte saada? Äkki tahab teistmoodi lähenemist saada, õrnemat hoopis? Teine pool on lahti ja teise poole laager on igati okei.
- Lahti sain lõpuks. Nagu ikka juhtub oli peamine süüdlane enda vigane loogika mis suunas 90% pingutustest vales suunas keerama.
Ja küsiks siis kohe ära ka kolvi komplekti kohta - kas briggsi kolb ja keps sobivad? Lugesin kusagilt, et Neva sõrm on jämedam, kuid et kui kolb koos kepsuga vahetada, siis pidavat minema?
Kuid esmapilgul mulle tundub see kolb suurem. Pean üle mõõtma.
- Mõõtsin üle, kolb 76mm. Oskab keegi äkki öelda kas on üldse mingit sobivat lääne alternatiivi sinna? Kuigi hetkel tundub et ainult laager läbi õnneks ning loodetavasti käib mõne aasta veel peale vahetust.
Tegu siis MB1 originaal mootoriga.
Sai pühapäeval kartulitele vahelt harimist tehtud ja mootorisse tekkis lagin. Tegelikult ootasin midagi sellist juba kevade poole kui ahjupuid metsast välja vedasin, sest mulle tundus et jõudu hakkas vähemaks jääma kuid eeldasin, et silindripea tihendi teema.
Kuid puud tehtud ja põld freesitud, vaod aetud ja kartul maas ja ka esimese muldamise sain isegi napilt tehtud.
Mulle endale tundus kepsu lagin. Aga nägin siis et oli õli ka lõpuks veidi välja visanud starteri poolt.
Nüüd siis mootor lahti ja selge on, et starteri poolne vända laager omadega kutu. Kuid ma ei saa seda poolt kuidagi lahti. Võtsin 32 võtme ja lihvisin selle õhemaks, et seda junni mis magneetot kinni hoiab ära keerata aga see ju alumiiniumist ja kardan raiska ära lõhkuda. Oskab keegi nõu anda, kuidas vänt kätte saada? Äkki tahab teistmoodi lähenemist saada, õrnemat hoopis? Teine pool on lahti ja teise poole laager on igati okei.
- Lahti sain lõpuks. Nagu ikka juhtub oli peamine süüdlane enda vigane loogika mis suunas 90% pingutustest vales suunas keerama.
Ja küsiks siis kohe ära ka kolvi komplekti kohta - kas briggsi kolb ja keps sobivad? Lugesin kusagilt, et Neva sõrm on jämedam, kuid et kui kolb koos kepsuga vahetada, siis pidavat minema?
Kuid esmapilgul mulle tundub see kolb suurem. Pean üle mõõtma.
- Mõõtsin üle, kolb 76mm. Oskab keegi äkki öelda kas on üldse mingit sobivat lääne alternatiivi sinna? Kuigi hetkel tundub et ainult laager läbi õnneks ning loodetavasti käib mõne aasta veel peale vahetust.
Tegu siis MB1 originaal mootoriga.