14-06-2023, 10:33 AM
Mina jõudsin sõltumatute uuringutega tulemuseni kus kokkujooks on 1mm ning importrehvidel kulumist ei märka.
Enne kui üldse midagi reguleerima hakata peab olema loodud olukord et rattast kinni võttes ja jõuga loksutades mingit nõksu tunda pole.
Mõõdetakse siiski velje servast ja rataste imeliku asendi tõttu väga täpselt samal kõrgusel maast poolel ratta kõrgusel.
Veljele tuleb kohad ära märkida ja veeretada edasi või tagasi et oleks sama kõrgus.
Kokkujooksu nullile väga täpselt pihta saades kaob muide rataste laperdamine kõvakattega teel ka ära...
Sellest osast ma aru ei saa et roolikarbi hoob peab keskel olema...
See tõenäosus, et ta mõlemale poole samapalju keerab on niimoodi olematusest väiksem ja tavaliselt ikka mõõdetakse ära äärmised asendid ja keeratakse hoob nende keskele...
Enne kui üldse midagi reguleerima hakata peab olema loodud olukord et rattast kinni võttes ja jõuga loksutades mingit nõksu tunda pole.
Mõõdetakse siiski velje servast ja rataste imeliku asendi tõttu väga täpselt samal kõrgusel maast poolel ratta kõrgusel.
Veljele tuleb kohad ära märkida ja veeretada edasi või tagasi et oleks sama kõrgus.
Kokkujooksu nullile väga täpselt pihta saades kaob muide rataste laperdamine kõvakattega teel ka ära...
Sellest osast ma aru ei saa et roolikarbi hoob peab keskel olema...
See tõenäosus, et ta mõlemale poole samapalju keerab on niimoodi olematusest väiksem ja tavaliselt ikka mõõdetakse ära äärmised asendid ja keeratakse hoob nende keskele...