04-07-2023, 12:21 PM
Maailmavaateks - kas kahe anduri puhul on tavapärane, et katalüsaatori-eelne andur joonistab "siinust" ja katalüsaatori-järgne on üpris staatiline?
manuses vastav siinuse-pilt. Kuna tundus esialgu kummaline, andurivahetus on 2min töö ja üks kasutatud andur oli kohe käepärast, siis proovisin vahetada esimese anduri. Tulemuseks mõlema anduri näit madalal nivool ning tõus gaasi andes (madalate nivoode pilt, kus paar kühmu). Ning 2.5krpm puhul on teise anduriga mõlemad nivood kõrged, gaasi maha lastes kukuvad (kolmas pilt, kus üks gaasi vabastamine)
taustast: ma ei otsi otseselt probleemi. Masin on TÜV-l näidanud alati väga ilusaid heitgaase (HC 10ppm kandis). Vaatasin lihtsalt, mis infot TorqueLitega OBDst saan ja O2 andurite väga erinevad lugemid jäid silma.
manuses vastav siinuse-pilt. Kuna tundus esialgu kummaline, andurivahetus on 2min töö ja üks kasutatud andur oli kohe käepärast, siis proovisin vahetada esimese anduri. Tulemuseks mõlema anduri näit madalal nivool ning tõus gaasi andes (madalate nivoode pilt, kus paar kühmu). Ning 2.5krpm puhul on teise anduriga mõlemad nivood kõrged, gaasi maha lastes kukuvad (kolmas pilt, kus üks gaasi vabastamine)
taustast: ma ei otsi otseselt probleemi. Masin on TÜV-l näidanud alati väga ilusaid heitgaase (HC 10ppm kandis). Vaatasin lihtsalt, mis infot TorqueLitega OBDst saan ja O2 andurite väga erinevad lugemid jäid silma.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"