15-07-2023, 08:13 AM
(15-07-2023, 00:52 AM)hendrik Kirjutas: Refereerides ERR'i artiklit, siis seda on vaja, sest 2030. aastaks peab Euroopa Liit rohepöörde raames vähendama kasvuhoonegaaside netoheidet vähemalt 55 protsenti võrreldes 1990. aasta tasemega.
Eraautode õhkupaisatav heide on köömes kogu selle jura kõrval, mida pressib õhku meie uusima jumaluse, majanduskasvu nuumamiseks toodetava ja transporditava mittevajaliku trääniga majandamine. Seega kui keegi tegelikult ka muretseb keskkonna pärast, siis palju suurema teene teed oma olemasolevaid asju paigates ja pakendatud sodi asemel lahtist kaupa soetades, kui elektriautot või -üksratast soetades. Aga see on ju tülikas ja pole moodne...
Ühel hetkel turgatas pähe, et kogu EL rohepöörasus on kaldu inimeste tarusse/sipelgapessa sundimise poole... Tasub meeles pidada, et sülemi liige pole oluline ja selle võib sülemi heaolu nimel vajadusel ohverdada. Asi, mida inimühiskonnas praegu tolereeritakse vaid vähestes kohtades.
(15-07-2023, 00:52 AM)hendrik Kirjutas: Eesti on ainus Euroopa Liidu riik, kus pole elanike transpordieelistuste suunamiseks kasutusele võetud automaksu. Allikas
Ja see on oluline kuidas täpsemalt? Meil pole ka mitmeid muid lollusi veel rakendatud, kas peame kindlasti teiste eeskuju pimesi jälgima?
Ühistransport on puhtalt tiheasustusalade asi. Maal ei hakka mitte kunagi käima buss igaühe eelistuste järgi. Ning seada oma elu bussi/rongiaegae järele võib ainult see, kel elus paremat teha pole. Näiteks kõrgmaja üüripinnal elav kodutu.
(15-07-2023, 00:52 AM)hendrik Kirjutas: See, kes muretseb jätkuvalt, et äkki minu seisev hobiauto läheb maksu alla, siis näiteks Prantususmaal ei küsita autokollektsionääride käest automaksu. Nii et sõiduk Prantsusmaa autoregistrisse ja asi mutt.
Äkki võiks need, kes naudivad kõrgeid (teiste makstavaid) makse, peaks kolima sinna, kus on rohkem maksjaid?