18-07-2023, 01:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2023, 02:09 AM ja muutjaks oli Marko.)
(18-07-2023, 01:22 AM)hendrik Kirjutas: Kust jookseb piir igapäevakasutuse ja hobikasutuse vahel? Kas 90 päeva aastas kvalifitseerub hobikasutuse ja 91 päeva aastas igapäevakasutuse alla? Kas seda saaks paremini diferentseerida? Kuidas kasutust lihtsasti kontrollida, et see ei tekitaks riigile põhjendamatult suuri kulutusi?
Kui lasta kõik hobikasutuses olevad sõidukid maksuvabaks, siis kuidas riik teab, et tegemist on ajutiselt registrist kustutatud hobisõiduki või doonoriga, mitte metallihunti saadetud fantoomiga? Kas oleksite nõus maksma transpordiameti töötaja külaskäigu eest kord viie aasta jooksul, et hobisõiduk/doonor saaks/jääks maksuvabaks? Sellisel juhul, kui palju?
Siin on tõsiseid ülemõtlemise tunnuseid. Milleks peab midagi kontrollima kui sünniaasta aluseks võtta?
Ja veel - kui maakohas on tõesti mõni 30+ aasta vanune auto veel igapäevakasutuses, siis see on ikka asja pärast, buss ju ei käi, missiis, et tasuta olevat...
Neid vanu autosid lihtsalt ei ole sellisel määral, et see võiks maksubaasi uppi lüüa ja massilisi võltsimisi tekitada. Tõenäoliselt sa ei hooma suurusjärkusid absoluutselt, lihtsalt vaenad maja juures parklas seisvat Audit? ja lisad veidra saastejutu ka miskipärast juurde.
Vaadates oma tutvusringkonnas ringi, siis ehk iga sajas oleks iga päev nõus sõitma vanakooli autoga. Selles seltskonnas on rämedad konservatiivsed vanatehnikahuvilised tugevalt ülekaalus. Eesti lõikes ehk iga tuhandes oleks nõus? See on 0,1% maksustatavate vähenemist, riik saab hakkama, ma usun.
Raivo Tamm ei ole enam riigikogulane muide.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.