20-07-2023, 09:38 AM
Küsimus pole kas ja kuipalju erandeid teha vaid terve selle maksu vastu on vaja olla!
Autoomanikud maksavad niigi ebaproportsionaalselt palju makse, isegi niipalju, et teede ülalpidamise maksavad nad täielikult kinni ja sealt jääb veel ülegi.
Kui raha on puudu siis see puudujääk ei ole kütuseaktsiisi laekumises sest seda jääb üle ning see läheb mujale.
On vaja raha riigikaitseks siis pekki küll, tehke riigikaitsemaks mida maksavad kõik kodanikud mitte vaid need kes autot omavad.
Või miks peab ühte inimeste gruppi, kes on investeerinud liiklusvahendisse ja selle juhtimisõiguse saamiseks-hoidmiseks ning harrastavad tervemaid eluviise tulenevalt juba liiklusseadusest
karistama lisamaksuga?
Me ei ela Hollandis või Hong-Kongis kus enam autodele ruumi pole vaid päris palju inimesi elab maal hõredalt ning sellist maksu ei jõua keegi maksta et nad hakkaks bussiga saama omi asju ajama.
Kui see plaan peaks teoks hakkama saama et hakatakse maksustama vara mida ei kasutata ehk seisvat autot siis palju on siin foorumis kasutajaid?
Kui kolmandik on selle maksu poolt ja kolmandik passiivne siis kui ülejäänud rahvas võtaks vaevaks tulla paari plakati ja munadega Toompeale siis see maks jääks ära!
Kui sinna ümbruskonda koguneb 10 000 vihast autoomanikku siis kahtlane et julgetakse sellist asja teoks teha.
Autoomanikud maksavad niigi ebaproportsionaalselt palju makse, isegi niipalju, et teede ülalpidamise maksavad nad täielikult kinni ja sealt jääb veel ülegi.
Kui raha on puudu siis see puudujääk ei ole kütuseaktsiisi laekumises sest seda jääb üle ning see läheb mujale.
On vaja raha riigikaitseks siis pekki küll, tehke riigikaitsemaks mida maksavad kõik kodanikud mitte vaid need kes autot omavad.
Või miks peab ühte inimeste gruppi, kes on investeerinud liiklusvahendisse ja selle juhtimisõiguse saamiseks-hoidmiseks ning harrastavad tervemaid eluviise tulenevalt juba liiklusseadusest
karistama lisamaksuga?
Me ei ela Hollandis või Hong-Kongis kus enam autodele ruumi pole vaid päris palju inimesi elab maal hõredalt ning sellist maksu ei jõua keegi maksta et nad hakkaks bussiga saama omi asju ajama.
Kui see plaan peaks teoks hakkama saama et hakatakse maksustama vara mida ei kasutata ehk seisvat autot siis palju on siin foorumis kasutajaid?
Kui kolmandik on selle maksu poolt ja kolmandik passiivne siis kui ülejäänud rahvas võtaks vaevaks tulla paari plakati ja munadega Toompeale siis see maks jääks ära!
Kui sinna ümbruskonda koguneb 10 000 vihast autoomanikku siis kahtlane et julgetakse sellist asja teoks teha.