21-07-2023, 06:31 AM
Kui keegi siin tulevikus suurema kütusekuluga autode kasutamisele "äriplaani" ehitab, siis tasub meenutada, et tulemas on kvoodikauplemissüsteem mootorikütustele ETS 2.
Seda siis juba EL üleselt ja absoluutselt vahet pole, mis valitsus siis meil riiki juhib.
Pärast ETS 2 kehtestamist (summaarne maksusumma Eestis tuleb igal juhul üle 120 miljoni aastas) automaks kaotada või oluliselt vähendada on igati loogiline otsus. Mis erakonnad seda teevad, polegi nii oluline.
Senimaani aga tasub arvestada, et aktsiise märkimisväärselt tõsta ei saa ja automaksule täna sisuline alternatiiv puudub.
Seda siis juba EL üleselt ja absoluutselt vahet pole, mis valitsus siis meil riiki juhib.
Pärast ETS 2 kehtestamist (summaarne maksusumma Eestis tuleb igal juhul üle 120 miljoni aastas) automaks kaotada või oluliselt vähendada on igati loogiline otsus. Mis erakonnad seda teevad, polegi nii oluline.
Senimaani aga tasub arvestada, et aktsiise märkimisväärselt tõsta ei saa ja automaksule täna sisuline alternatiiv puudub.