27-07-2023, 23:54 PM
(24-07-2023, 21:48 PM)deeremees Kirjutas: Russil viskas täna kõhualt JVV kiiruse lülituskahvli välja. Sai siis õli välja lastud käigukastist, kaas alt ära ja lülituskahvel välja. Oli veel originaal isegi tehasevärvi oli natuke näha. Traktor aastast 1984. Selline nägi välja. Kuidas ta kõveraks saanud on seda ei oska küll öelda. Võlli peal paiknev lülitusmuhv oli küll korras olevat paistis, et kunagi vahetatud.Sees on aeglasem kiirus aga selle vahetusest ma kardan et suurt abi ei ole...
Nüüd ma ei tea kas sai kiirus 540 pöörde peale. See lülitusmuhv jäi sedamoodi nagu pildil hammasratta sisse. Kas see on 540 pööre režiim?
Kui hammasrattad võllil loksuvad siis kulutab muhvi nuudid koonusesse ja surub jõuga välja.
Mingi aja saab ilmselt edasi lükata kui ilusti lõpuni sees hoida kulumata kohal kuid igaks juhuks võiks valmis olla remondiks.
Dosaatori kohta tähelepanek, et nad võivad olla reguleeritud 200bar peale nagu mul oli.
Keerasin 100 peale ja ei tunne kuidagi et rohkem vaja oleks.
Kui rattad on ikka maakülge kinni külmunud siis keerata ei jõua aga asfaldil keerab vabalt sahaga ees.
Isegi kui 200 bar siis minu praktikas roolisilindril mansetid pole veel kunagi ära läinud niiet väga huvitav juhtum.