29-07-2023, 00:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2023, 00:13 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Noh, esimene korralik vedrustusekomplekt, mille ma oma elus ostsin (KW V3 BMW E36-le) maksis aastal 2008 1500€, täna leidsin esimese otsinguga pakkumise hinnaga 1800€, aga arvestades mis kaevamine ja otsimine see tol ajal oli usun, et tegelikult on hind umbes sama. Keskmine palk oli tollal 800€ ja täna on mingi 1700€.
Samamoodi pole märganud, et muud autojupid peale akude kallimaks oleks läinud, piduriketas on ikka 30-50€ jne. Pigem on valikut rohkem, saad soovikorral osta igasugu odavaid tulesid ja vedrusid ja vedrustuse pukse jms, lihtsalt need muidugi kestavad vähem kilomeetreid, mis hobitehnika puhul enamasti on suht väike mure.
Niiet suht raske on aru saada, kuidas see tehnikaga tegelemine kallimaks on läinud, pigem vastupidi. Ainult teenustööd on palju kallimad, sest teine dude tahab ka seda kõrgemat palka saada nagu sinagi.
Samamoodi pole märganud, et muud autojupid peale akude kallimaks oleks läinud, piduriketas on ikka 30-50€ jne. Pigem on valikut rohkem, saad soovikorral osta igasugu odavaid tulesid ja vedrusid ja vedrustuse pukse jms, lihtsalt need muidugi kestavad vähem kilomeetreid, mis hobitehnika puhul enamasti on suht väike mure.
Niiet suht raske on aru saada, kuidas see tehnikaga tegelemine kallimaks on läinud, pigem vastupidi. Ainult teenustööd on palju kallimad, sest teine dude tahab ka seda kõrgemat palka saada nagu sinagi.